موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست دوام اپل آیپد پرو 2024

آیپد پروهای جدید و تازه وارد، نازک‌ترین دستگاه‌هایی هستند که اپل تا به حال ساخته است، به طوریکه ضخامت مدل 11 اینچی و 13 اینچی به ترتیب 5.3 میلی‌متر و 5.1 میلی‌متر است. بنابراین، به طور طبیعی، از زمان اعلام این خبر، این سوال در ذهن ما وجود داشته که چگونه یکی از اینها در برابر تست خمیدگی دوام می آورد؟ زک نلسون در کانال یوتیوب JerryRigEverything در ویدیو جدیدش، به این سوال پاسخ می دهد.

اپل بخش ویژه ای را در داخل آن برای کمک به سفتی قرار داده، و به طرز شگفت انگیزی کار می کند – زمانی که می خواهید آیپد را در حالت افقی خم کنید. در حالی که خم می شود، هیچ چیز نمی شکند. با این حال، اگر آن را در حالت پرتره خم کنید، متأسفانه آن پلیت مخصوص نمی‌تواند کاری انجام دهد، بنابراین فضای داخل پورت USB-C ضعیف‌ترین پیوند می‌شود و صفحه نمایش آیپد در نزدیکی آن ترک می‌خورد.

با این حال، برای دستگاهی با ضخامت 5.1 میلی متر، این عملکرد چیزی کم از برجسته نیست. همانطور که زک پیشنهاد کرده، اپل در نسل بعدی آیپد می تواند یک پلیت جدید در داخل آن اضافه کند که به موازات پایین درگاه USB قرار دارد تا امیدواریم مشکل مدل فعلی را کاهش دهد. جالب اینجاست که فناوری Tandem OLED اپل که اساساً دو صفحه نمایش OLED را روی هم قرار می دهد تا روشنایی را افزایش دهد، به نظر می رسد بر مقاومت نمایشگر در برابر آتش تأثیر گذاشته، زیرا حتی با اعمال شعله مستقیم با فندک – هیچ اتفاقی نمی افتد. معمولاً OLED هایی که مستقیماً تحت تأثیر قرار می گیرند یا برای همیشه سفید یا سیاه می شوند، اما در این مورد نه.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا