نرم افزار و اینترنت

پنج آسیب‌پذیری امنیتی دیگر مایکروسافت اج برطرف شد

این ماه پر از به روز رسانی های امنیتی مایکروسافت اج است. نسخه 124 اکنون چهارمین وصله خود را با هدف رفع آسیب پذیری های امنیتی دریافت می کند. هم اکنون می توانید نسخه 124.0.2478.109 را دانلود کنید که شامل اصلاحاتی برای پنج آسیب پذیری مختلف است که برخی از آنها مورد سوء استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر وصله‌های امنیتی کرومیوم، این به‌روزرسانی یک آسیب‌پذیری ویژه مایکروسافت اج را برطرف می‌کند. Microsoft Edge 124.0.2478.109 اکنون در کانال Stable معمولی (برنامه به روز رسانی چهار هفته ای) و کانال Extended Stable (برنامه به روز رسانی هشت هفته ای) در دسترس است. می‌توانید با رفتن به Menu > Help & Feedback > About Microsoft Edge یا مستقیماً به صفحه edge://settings/help به آخرین نسخه دسترسی پیدا کنید.

به عنوان یادآوری، مایکروسافت به زودی به پشتیبانی از اج در سیستم‌هایی با پردازنده‌هایی که از مجموعه دستورالعمل SSE3 پشتیبانی نمی‌کنند، پایان می‌دهد. اج 126 آخرین نسخه ای است که نیازی به SSE3 ندارد. با این حال، اگر رایانه شما یک نمایشگاه موزه ای 20 ساله نیست، نگران نباشید زیرا پردازنده های کامپیوتر از SSE3 از سال 2004 پشتیبانی می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا