موبایل و تبلت

گلکسی S21 FE حالا از اپلیکیشن Camera Assistant پشتیبانی می کند

نسخه فن ادیشن (FE) گوشی‌های گلکسی S سامسونگ کم و بیش همان تجربه نرم‌افزاری را با پسرعموهای غیر FE از جمله پشتیبانی از برخی ویژگی‌های پیشرفته مانند Samsung DeX، در اختیار دارند.

همچنین از اپلیکیشن های اختیاری سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند گلکسی در گلکسی استور پشتیبانی می‌کنند تا به کاربران کمک کنند از ویژگی‌های مختلف دستگاه بهره بیشتری ببرند. با این حال، وقتی نوبت به اپلیکیشن Camera Assistant می رسد، سامسونگ از تمامی گوشی های Fan Edition پشتیبانی نمی کند، که باعث ناامیدی برخی از کاربران شده است.

اما برای گلکسی S21 FE، وضعیت تغییر کرده و این گوشی اکنون از Camera Assistant پشتیبانی می کند. در واقع، ممکن است در ژانویه امسال پشتیبانی به دست آورده باشد، یعنی زمانی که این برنامه آخرین بار به روز رسانی را دریافت کرد. با این حال، به نظر می رسد که این به روز رسانی زیر رادار پرواز کرده است. سامسونگ سال گذشته وعده داده بود که گلکسی S21 FE با ارتقای One UI 6.0 از Camera Assistant پشتیبانی می کند و به نظر می رسد این شرکت به جای اعلام خبر، بی سر و صدا این گوشی را به لیست دستگاه های پشتیبانی شده اضافه کرده است.

می‌توانید Camera Assistant را از گلکسی استور دانلود کنید. پس از نصب، می توانید با رفتن به منوی تنظیمات دوربین به تمام ویژگی های Camera Assistant دسترسی داشته باشید. این ابزار به شما امکان می دهد برخی از جنبه های برنامه دوربین استوک را تغییر دهید. می‌توانید یک دکمه زوم 2 برابری اختصاصی را به منظره یاب اضافه کنید، میزان نرم‌تر شدن یک عکس را پس از ثبت سفارشی کنید، تایمر دوربین را مجبور کنید هنگام استفاده از تایمر چندین عکس بگیرد، تصحیح اعوجاج در عکس‌ها را فعال کنید (مفید برای عکس‌های فوق عریض) و با فشار دادن طولانی دکمه شاتر، امکان فیلمبرداری در حالت عکس را غیرفعال کنید.

همچنین می‌توانید مدت زمان استفاده از برنامه دوربین را قبل از اینکه دستگاه به‌طور خودکار ببندد، تغییر دهید. در حین فیلمبرداری، می توانید صدای ضبط شده را مجبور کنید همزمان از طریق یک دستگاه خارجی مانند هدفون بلوتوث پخش شود. گلکسی S21 FE همه ویژگی‌های دستیار دوربین را که در مدل‌های غیر FE و سایر گوشی‌های پرچمدار گلکسی موجود است، دریافت نمی‌کند. به عنوان مثال، در سایر تلفن‌های دارای دوربین زوم اختصاصی، می‌توانید از Camera Assistant برای غیرفعال کردن تعویض خودکار لنز استفاده کنید، که از جابجایی تلفن به دوربین اصلی برای عکس‌های زوم در شرایط نوری سخت جلوگیری می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا