نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت اج ترجمه ویدیو بلادرنگ و محافظت بهتر در برابر نشت داده ها را دریافت می کند

مایکروسافت اج در حال دریافت چند ویژگی جدید است که برای کاربران عادی و مشتریان سازمانی طراحی شده است. در کنفرانس بیلد 2024، این شرکت از بهبود محافظت در برابر نشت داده ها و آسیب پذیری ها و ترجمه ویدیوی بلادرنگ خبر داد.

مایکروسافت برای کمک به مقابله با مانع زبان و لذت بردن از محتوایی که به زبان مادری شما در دسترس نیست، ترجمه ویدیویی بلادرنگ را برای مرورگر Edge توسعه داد. این ویژگی از هوش مصنوعی برای پردازش ویدیوها در حال حرکت در چندین وب سایت برای کمک به کاربران در دوبله یا زیرنویس استفاده می کند.

به گفته مایکروسافت، دوبله و زیرنویس ویدیو بلادرنگ در پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدیویی مختلف مانند یوتیوب، بلومبرگ، کورسرا، لینکدین، رویترز و غیره در دسترس خواهد بود. زبان های پشتیبانی شده عبارتند از اسپانیایی به انگلیسی و انگلیسی به آلمانی، هندی، ایتالیایی و اسپانیایی. این شرکت قصد دارد در به‌روزرسانی‌های آینده، پشتیبانی از زبان‌های بیشتری را اضافه کند.

Microsoft Edge for Business، حالت ویژه‌ای که در سال 2023 معرفی شد، به علاوه ویژگی‌های جدیدی برای محافظت از داده‌های داخل شرکت‌ها، جلوگیری از نشت و محافظت از آسیب‌پذیری‌ها دریافت می‌کند. در ماه آینده، مایکروسافت اج خط‌مشی‌های جدیدی برای مسدود کردن عملکرد اسکرین‌شات‌گیری در وب‌سایت‌های حساس یا محافظت شده دریافت خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا