نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن Paint به قابلیت هوش مصنوعی Cocreator مجهز می شود

مایکروسافت Paint با ابزار جدیدی به نام Cocreator قدرت های تازه برای تولید تصویر دریافت می کند. با استفاده از “الگوریتم‌های مبتنی بر انتشار”، Cocreator می‌تواند تصاویر را بر اساس پیام‌های متنی و همچنین doodles خود در برنامه Paint تولید کند.

این شرکت مدتی است که مولد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را در Paint آزمایش می کند و نسخه های اولیه Cocreator از پاییز در دسترس توسعه دهندگان و Windows Insiders قرار گرفته است. اما با معرفی CoPilot+ PCs، این ویژگی اکنون رسمی شده است. در طی یک نمایش در رویداد Surface، این شرکت نشان داد که چگونه Cocreator نقاشی‌های شما را با پیام‌های متنی برای ایجاد یک تصویر ترکیب می‌کند.

همچنین یک Creativity slider وجود دارد که به شما امکان می‌دهد کنترل کنید که چقدر می‌خواهید هوش مصنوعی در مقایسه با هنر اصلی شما کنترل شود. همانطور که مایکروسافت اشاره کرد، ترکیبی از اعلان‌های متنی و ضربه‌های قلم مو شما ویرایش‌های سریع‌تری را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین می‌تواند به ارائه رندر دقیق‌تری نسبت به آنچه که می‌توانید با DALL-E یا یک تولیدکننده متن به تصویر دیگر به تنهایی به دست آورید، کمک کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا