نرم افزار و اینترنت

نسخه بتا مایکروسافت لانچر به قابلیت کوپایلت مجهز شد

مایکروسافت هوش مصنوعی را به عنوان بخش کلیدی سیستم عامل های مدرن پذیرفته و برنامه Copilot+ PC را برای دستگاه های ویندوزی مانند لپ تاپ جدید سرفیس راه اندازی کرده است. در مورد گوشی های هوشمند، این شرکت راهی برای آوردن Copilot به صفحه اصلی اندروید با نسخه آتی Microsoft Launcher پیدا کرده است.

در حال حاضر این ویژگی روی نسخه بتا است، بنابراین اگر می‌خواهید همین الان آن را امتحان کنید، باید به برنامه بتا بپیوندید. یا می توانید منتظر بمانید تا تست کامل شود و روی نسخه پایدار پرش کنید. می توانید با استفاده از دکمه Bing/Copilot در ویجت جستجو، چت را با هوش مصنوعی شروع کنید. آخرین نسخه بتا نیز کوپایلت را در فید (سمت چپ ترین صفحه اصلی) جایی که در حال حاضر برگه های Glance و News در آن قرار دارند، ادغام می کند.

هنگام استفاده از Copilot، می توانید سؤالات خود را تایپ کنید یا می توانید از ورودی صوتی استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید تصویری را از گالری خود باز کنید و در مورد آن سؤال بپرسید. با این حال، Copilot در حال حاضر در کارهایی که می تواند انجام دهد کاملاً محدود است.

Copilot در آینده از طریق افزونه ها قابلیت های بیشتری به دست خواهد آورد. در حال حاضر، فقط سه مورد موجود است: Search (به طور پیش‌فرض فعال است)، Instacart (می‌توانید در مورد دستور العمل‌ها و برنامه‌های غذایی بپرسید) و Kayak (جستجوی پرواز، اقامت و اجاره ماشین). اگر Copilot در اندروید محبوب شود، باید شاهد ساخت پلاگین های بیشتری برای آن توسط شرکت ها باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا