نرم افزار و اینترنت

گوگل با مینیمایز کردن تب های درون برنامه ای کروم، انجام چند کار را آسان‌تر می‌کند

گاهی اوقات، باز کردن یک لینک از داخل یک اپلیکیشن دیگر در تلفن همراه ممکن است باعث اختلال شود و شما را از کاری که می‌خواهید انجام دهید دور کند. اکنون در به‌روزرسانی جدید، کروم می‌تواند به شما کمک کند تا روی کار در حال انجام تمرکز کنید.

برای مثال، وقتی روی لینکی در جیمیل کلیک می‌کنید و یک تب کروم را در برنامه باز می‌کنید، می‌توانید روی نماد شورون در نوار ابزار درست در کنار “x” یا دکمه بستن ضربه بزنید تا مرورگر را مینیمایز کنید. این تب باز را به یک پنجره فشرده و شناور تصویر در تصویر تبدیل می کند که می توانید آن را به هر نقطه از صفحه بکشید.

می‌توانید در حین استفاده از برنامه اصلی، آن را به مینیمایز برسانید، و لحظه‌ای که آماده تماشای محتویات آن هستید، فقط باید روی پنجره شناور ضربه بزنید تا برگه به ​​اندازه اصلی خود بازگردد. همچنین اگر هنوز آن را ندارید، به‌زودی می‌توانید از آن استفاده کنید، البته تا زمانی که مرورگر پیش‌فرض شما کروم باشد و آن را به‌روز نگه دارید.

این ویژگی حتی به صورت پیش فرض فعال است، بنابراین لازم نیست کاری برای روشن کردن آن انجام دهید. البته، اگر باز نگه داشتن وظایف مختلف در پنجره های جداگانه باعث بهره وری شما می شود، همیشه می توانید یک تب درون برنامه ای را به مرورگر کروم ارسال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا