دوربین های دیجیتال

با دوربین SpatialLabs Eyes تصاویر و ویدیوهای سه بعدی بگیرید

ایسر دوربین جدید استریو چشمی SpatialLabs را به طور خاص برای کسانی که می‌خواهند عکس‌ها و فیلم‌های سه بعدی بگیرند، رونمایی کرد. کاربران نه تنها می توانند از آن برای ضبط محتوای سه بعدی استفاده کنند، بلکه می توانند برای پخش زنده به صورت سه بعدی در یوتیوب و سایر پلتفرم ها و همچنین برای برقراری تماس های ویدیویی سه بعدی در تیمز، زوم و گوگل میت استفاده کنند.

این شرکت این دوربین را “کامپکت” و “سایز جیبی” با ابعاد 4 در 2.6 در 0.9 اینچ توصیف می کند. رزولوشن آن 8 مگاپیکسل در هر چشم و یک آینه سلفی داخلی است که در یک پوسته مقاوم در برابر آب و هوا قرار گرفته است. کاربران معمولی تر می توانند از ویژگی لرزشگیر تصویر الکترونیکی (EIS) و قابلیت فوکوس خودکار و لمسی آن بهره ببرند.

اما عکاسان باتجربه می توانند خروجی خود را تا جایی که می خواهند در حالت دستی سفارشی کنند، که به آنها اجازه می دهد تنظیمات ISO، وایت بالانس و سرعت شاتر دوربین را تنظیم کنند. ویژگی پخش زنده سه بعدی دوربین توسط نسخه 3.0 SpatialLabs Player ایسر فعال می شود، در حالی که کنفرانس ویدیویی سه بعدی با وضوح بالا از طریق ویجت تماس ویدیویی SpatialLabs این شرکت امکان پذیر خواهد بود.

البته این دستگاه با طیف وسیعی از دستگاه‌های SpatialLabs ایسر، از جمله لپ‌تاپ‌هایی با صفحه‌نمایش سه بعدی بدون عینک، سازگار خواهد بود. اما می توانید محتوای سه بعدی گرفته شده توسط دستگاه را حتی در هدست های واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی و پروژکتورهای سه بعدی دیگر شرکت ها مشاهده کنید. دوربین استریوی ایسر SpatialLabs Eyes در سه ماهه سوم سال با قیمت های شروع به ترتیب از 549 دلار یا 549 یورو در آمریکا و اروپا در دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا