موبایل و تبلت

Xreal از Beam Pro مجهز به اندروید با دوربین های سه بعدی رونمایی کرد

با Xreal Beam Pro آشنا شوید، که قرار است همراهی عالی برای عینک Air AR این شرکت باشد. مطمئناً این یک ارتقاء بزرگ نسبت به Beam اصلی است. اگر آشنا نیستید، Xreal عینک هایی با ظاهر معمولی می سازد که دارای نمایشگر داخلی هستند. آنها هیچ قدرت پردازشی روی برد ندارند، در عوض توسط یک گوشی هوشمند از طریق USB-C (یا رایانه) هدایت می شوند.

از طرف دیگر، می‌توانید Beam را برای تامین برق و مدیریت پخش ویدیوی بی‌سیم وصل کنید. Xreal Beam Pro رابط کاربری nebulaOS را اجرا می‌کند که اندروید 14 برای کارهای واقعیت افزوده تنظیم شده است. یک پنل 6.5 اینچی LCD با نرخ 90 هرتز و وضوح 2400 در 1080 پیکسل وجود دارد تا بتوانید اپلیکیشن ها را به روش قدیمی کنترل کنید. این دستگاه خود یک کنترلر با سنسورهای حرکتی است که آن را به یک ماوس هوازی تبدیل می کند.

حتی بهتر از آن، یک جفت دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت (سنسورهای ایزوسل JN1) وجود دارد. آنها در فاصله 50 میلی متری از هم قرار دارند تا با فاصله بین چشمان شما مطابقت داشته باشند و می توانند برای گرفتن عکس ها و فیلم های سه بعدی استفاده شوند. دومی مشکل است زیرا Xreal مجبور بود برای بهترین کیفیت فیلم، سنسورها را با سطح پیکسل همگام کند. همچنین، لرزشگیر الکترونیکی تصویر باید به طور خاص برای استفاده استریوسکوپی تنظیم شود.

Beam Pro از چیپست 4 نانومتری اسنپدراگون ناشناس و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. مدل پایه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 1 ترابایت) است و گزینه 8/256 گیگابایتی نیز وجود دارد. هر دو دارای Wi-Fi 6 (ax) و بلوتوث 5.2 هستند و دو پورت USB-C روی برد وجود دارد: یکی به عینک Air، Air 2، Air 2 Pro یا Air 2 Ultra متصل می شود و دیگری می‌توانید برای شارژ کردن Beam Pro تا 27 وات استفاده کنید.

مدل پایه 6/128 گیگابایتی 1300 یوان (180 دلار) و مدل 8/256 گیگابایتی 1600 یوان است. یک مدل 5G وجود دارد که قرار است در ماه آگوست عرضه شود که قیمت آن 2000 یوان خواهد بود. علاوه بر این، Xreal یک نسخه سازمانی را با قیمت 3000 یوان عرضه خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا