نرم افزار و اینترنت

اکنون می‌توانید چت‌های RCS را در نسخه اندروید Messages ویرایش کنید

قابلیت‌های پیام RCS اندروید به iMessage نزدیک‌تر شده است. گوگل به تازگی اعلام که حالا می‌توانید پیام‌های RCS را ویرایش کنید. ویژگی ویرایش جدید به شما 15 دقیقه (همانند iMessage) برای ویرایش یک پیام در برنامه Google Messages فرصت می‌دهد.

برای رفع اشتباهات تایپی یا اضافه کردن وضوح بیشتر، پیام را فشار دهید تا کادر متنی ظاهر شود. پیام‌های RCS به زودی شکاف بین حباب‌های سبز و آبی را در iOS کاهش خواهند داد. اپل اعلام کرد که از سال 2024 از RCS در برنامه Messages پشتیبانی می‌کند و به دارندگان آیفون نشانگرهای تایپ، رسید خواندن و اشتراک‌گذاری رسانه با وضوح بالا را در هنگام گپ زدن با دوستان خود در تلفن اندرویدی ارائه می‌دهد.

گوگل چند ویژگی جدید دیگر برای عرضه داشت. کاربران اندرویدی با کروم بوک یا تبلت اندرویدی به زودی از Instant Hotspot برخوردار خواهند شد، مشابه ویژگی دیگری که اپل سال‌ها پیش عرضه کرد (در سال 2014 در iOS 8 و macOS Yosemite). Jan Jedrzejowicz، مدیر محصول گوگل در این باره نوشت: “به زودی، با Instant Hotspot، می‌توانید تبلت اندروید یا کروم بوک خود را با یک ضربه به نقطه اتصال تلفن خود وصل کنید، بدون نیاز به گذراندن مرحله اضافی تایپ رمز عبور باشد.

در همین راستا، Google Meet به زودی به شما امکان می‌دهد دستگاه‌ها را به سرعت در میانه تماس جابجا کنید. برای جابه‌جایی بین گوشی، تبلت یا مرورگر وب اندروید، می‌توانید روی نماد Cast در برنامه ضربه زده، که برای جابه‌جایی مکان در حین چت ویدیویی مفید است. اندروید همچنین کنترل‌های خانه هوشمند را آسان‌تر می‌کند. ویجت جدید Google Home Favorites به شما امکان می دهد با یک ضربه به دمای اتاق یا کنترل های روشنایی دسترسی داشته باشید. به نظر می‌رسد این مکان بصری‌تر از میانبر صفحه قفل برای کنترل‌های خانه هوشمند است که گوگل در اندروید 13 معرفی کرده است. برای امتحان ویجت می‌توانید برای یک پیش‌نمایش عمومی ثبت‌نام کنید.

علاوه بر این، Wear OS یک کاشی Google Home Favorites و پیچیدگی برای کنترل خانه هوشمند از مچ شما دریافت می کند. گوگل همچنین ترکیبات جدید Emoji Kitchen را اضافه می کند. اگر با آن آشنایی ندارید، این ویژگی هوشمندانه به شما امکان می‌دهد دو ایموجی را در Gboard ترکیب کنید تا استیکرهای فرانکن-موجی را برای دوستان ارسال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا