سخت افزار

انویدیا میکروسرویس‌های دیجیتال انسانی را عرضه کرد

انویدیا امروز اعلام کرد که میکروسرویس‌های مولد AI (هوش مصنوعی) NVIDIA ACE به‌صورت عمومی در دسترس قرار گرفته‌اند تا موج جدیدی از انسان‌های دیجیتالی را تسریع بخشند. شرکت‌های حوزه خدمات مشتری، بازی و بهداشت از اولین استفاده‌کنندگان فناوری‌های ACE هستند تا فرایند ایجاد، انیمیشن و بهره‌برداری از انسان‌های دیجیتالی واقعی را در خدمات مشتری، تله‌بهداشت، بازی و سرگرمی ساده‌تر کنند.

این فناوری‌ها شامل NVIDIA Nemotron-3 4.5B، اولین مدل زبان نیمه‌مستقل (SLM) شرکت، هستند که برای اجرا روی دستگاه با دقت و صحت مشابه مدل‌های زبان بزرگ (LLM) که در فضای ابری اجرا می‌شوند، طراحی شده‌اند. Nemotron-3 4.5B SLM اکنون در دسترسی اولیه قرار دارد. مدل‌های دستگاهی NVIDIA Audio2Face و NVIDIA Riva ASR به زودی در دسترسی اولیه قرار خواهند گرفت. نرم‌افزار کیت توسعه AI Inference Manager جدید انویدیا، استقرار ACE را بر روی کامپیوتر ساده‌تر می‌کند.

این نرم‌افزار، رایانه را با مدل‌های هوش مصنوعی، موتور‌ها و وابستگی‌های لازم پیکربندی می‌کند و در عین حال استنتاج هوش مصنوعی را به طور یکپارچه بین کامپیوتر و سرویس ابری هماهنگ می‌کند. مجموعه فناوری‌های مولد AI انسان دیجیتال NVIDIA ACE که اکنون به‌طور عمومی در دسترس قرار دارند شامل موارد زیر است:

  • انویدیا Riva ASR, TTS and NMT – برای تشخیص گفتار خودکار، تبدیل متن به گفتار و ترجمه
  • انویدیا Nemotron LLM – برای درک زبان و تولید پاسخ‌های متنی
  • انویدیا Audio2Face – برای انیمیشن چهره واقعی براساس صدا
  • انویدیا Omniverse RTX – برای رندرینگ واقع‌گرایانه پوست و مو بلادرنگ با مسیر ردیابی شده

انسان‌های دیجیتال به 100 میلیون کامپیوتر RTX AI می‌آیند

تا به امروز، انویدیا سرویس میکروسرویس‌های ACE به عنوان NIM را برای توسعه‌دهندگان فراهم کرده تا در مراکز داده‌ها عملیاتی شوند. اکنون انویدیا در حال ساخت میکروسرویس‌های ACE PC NIM برای استفاده در بیش از 100 میلیون رایانه و لپ‌تاپ RTX AI موجود است. این سرویس ها شامل Nemotron-3 4.5B، اولین SLM شرکت است که به طور خاص برای اجرا بر روی دستگاه‌ها با سطح دقت و صحت مشابه مدل‌های زبان بزرگ (LLM) که در فضای ابری اجرا شده، ساخته شده است.

Nemotron-3 4.5B SLM اکنون در دسترسی اولیه قرار دارد. مدل‌های NVIDIA Audio2Face و NVIDIA Riva ASR برای اجرا بر روی دستگاه به زودی در دسترسی اولیه قرار خواهند گرفت. کیت توسعه نرم‌افزار جدید NVIDIA AI Inference Manager، استقرار ACE بر روی کامپیوتر را ساده‌تر می‌کند. این کیت رایانه را با مدل‌های هوش مصنوعی، موتور‌ها و وابستگی‌های لازم از پیش پیکربندی کرده و استنتاج هوش مصنوعی را به طور یکپارچه در رایانه‌های و سرویس ابری هماهنگ می‌کند.

نسخه به‌روزرسانی شده‌ای از نسخه نمایشی فناوری Covert Protocol، که با همکاری Inworld AI توسعه یافته، در نمایشگاه COMPUTEX به نمایش گذاشته شده است. با استفاده از Audio2Face و Riva ASR که به صورت داخلی بر روی کامپیوتر های GeForce RTX اجرا می‌شوند، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) دیجیتال انسانی به زبان محاوره‌ای تعامل کرده و آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهند تا ماموریت خود را تکمیل کنند. ACE در حال جلب توجه توسعه‌دهندگان مختلف از شرکت‌هایی مانند Aww Inc.، Dell Technologies، Gumption، Hippocratic AI، Inventec، OurPalm، Perfect World Games، Reallusion، ServiceNow، Soulbotix، SoulShell و UneeQ است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا