گجت و پوشیدنی

ایسوس از هدفون ROG Prism Delta 2 با روکش تیتانیوم رونمایی کرد

اگر به دنبال یک هدفون بازی برای اضافه کردن به ستاپ خود هستید، ایسوس از هدفون جدیدش به نام ROG Prism Delta 2 با سه حالت که برای جلسات بازی ماراتن طراحی شده، پرده برداری کرد. این هدست پر از ویژگی نظیر عمر باتری باورنکردنی تا 110 ساعت است و به شما اطمینان می دهد که می توانید در دنیای مورد علاقه خود غوطه ور شوید بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ باشید (تا زمانی که نور درخشان RGB را غیرفعال نگه دارید).

دوران شعبده بازی ها گذشته است. ASUS ROG Prism Delta 2 با اتصال سه حالته خود انعطاف پذیری نهایی را ارائه می دهد. با استفاده از فناوری بی‌سیم ROG SpeedNova، می‌توانید هدست را با استفاده از بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز با تأخیر کم با گیرنده Type-C، بلوتوث استاندارد برای دستگاه‌های تلفن همراه یا اتصال سیمی کلاسیک 3.5 میلی‌متری برای سازگاری گسترده متصل کنید.

برای کسانی که در حین بازی چند کار را انجام می دهند، فناوری نوآورانه صوتی DualFlow یک تغییر دهنده بازی است. این به شما امکان می دهد دو دستگاه را به طور همزمان متصل کنید و به طور یکپارچه بین صدای درون بازی و چت صوتی با هم تیمی های خود در تلفن خود بدون نیاز به قطع ارتباط جابجا شوید. عرضه رسمی ROG Prism Delta 2 برای سه ماهه سوم سال 2024 برنامه ریزی شده است. به نظر می رسد این هدست جامد یک رقیب قدرتمند برای تاج و تخت بهترین هدست بازی باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا