سخت افزار

انویدیا درایور گرافیکی جدیدی را برای ویندوز 7 و 8 منتشر کرد

انویدیا یک درایور گرافیکی جدید برای کسانی که با وجود عدم پشتیبانی هنوز از ویندوز 7 یا ویندوز 8/8.1 استفاده می کنند، دارد. اگرچه مایکروسافت و سایر توسعه دهندگان قبلاً این سیستم عامل ها را کنار گذاشته بودند، انویدیا همچنان به روز رسانی های دوره ای درایورها را برای بهبود امنیت منتشر می کند. نسخه 475.06 یکی از این درایورها است.

Nvidia 475.06 یک درایور غیر WHQL است زیرا مایکروسافت دیگر درایورهای ارسالی برای گواهینامه WHQL را برای ویندوز 7 و 8/8.1 نمی پذیرد. همچنین، این به روز رسانی شامل هیچ گونه اصلاحات، بهینه سازی ها و ویژگی های جدید مربوط به بازی یا ویژگی نیست. حتی اگر یک پردازنده گرافیکی انویدیا مانند یکی از سری‌های GTX 10 دارید، همه چیزها و پیشرفت‌های جدید اکنون در انحصار ویندوز 10 و ویندوز 11 هستند.

انویدیا می‌داند که برخی از کاربران نمی‌توانند به‌روزرسانی کنند (مایکروسافت اخیراً درب ارتقا را به ویندوز 10 بسته است)، بنابراین هر از چند گاهی یک به‌روزرسانی امنیتی برای اصلاح مسائل ارائه می‌کند. به گفته انویدیا، به‌روزرسانی‌های امنیتی حیاتی برای درایورهای آن در سیستم‌عامل‌های پشتیبانی‌نشده تا سپتامبر 2024 در دسترس خواهند بود.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آخرین درایور دقیقاً چه چیزی را برطرف کرده، وجود ندارد. به احتمال زیاد، انویدیا منتظر می ماند تا مشتریان بیشتری قبل از افشای آسیب پذیری های اصلاح شده، به 475.06 به روز رسانی شوند. اگر کنجکاو هستید که در نسخه 475.06 چه چیزی برطرف شده است، چند روز دیگر صفحه رسمی امنیت محصول انویدیا را بررسی کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا