موبایل و تبلت

سامسونگ گلکسی AI را به گلکسی زد فولد 6/فلیپ 6 می آورد

در چیزی که ممکن است به عنوان کم‌تعجب‌ترین توسعه سال توصیف شود، سامسونگ امروز تأیید کرده که Galaxy AI را به نسل بعدی دستگاه‌های تاشوی خود، یعنی Galaxy Z Fold6 و Galaxy Z Flip6 می‌آورد. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها اوایل ژوئیه معرفی شوند. چوی وون-جون، معاون اجرایی و رئیس دفتر تحقیق و توسعه موبایل، کسب و کار تجربه موبایل سامسونگ، امروز در یک پست وبلاگ تأیید کرد که شرکت قصد دارد “تجربه Galaxy AI را برای دستگاه‌های تاشوی آینده بهینه‌تر کند”.

او گفت که دستگاه‌های تاشوی ما چندمنظوره‌ترین و انعطاف‌پذیرترین فرم فاکتور در بین خانواده گلکسی هستند و هنگامی که با Galaxy AI ترکیب شوند، این دو فناوری مکمل با هم امکان‌های جدیدی را باز خواهند کرد. سامسونگ می‌خواهد تجربیات موبایل را با “یک رویکرد هیبریدی هوش مصنوعی” انقلابی کند که معتقد است “عملی‌ترین و قابل اعتمادترین راه‌حل” برای برآورده کردن نیازهای مصرف‌کنندگان است و “سامسونگ را جلوتر از منحنی” قرار می‌دهد.

این رویکرد هیبریدی شامل ارائه “تعادلی بین پاسخگویی فوری و اطمینان از حریم خصوصی اضافی هوش مصنوعی روی دستگاه و تطبیق‌پذیری AI مبتنی بر ابر از طریق همکاری‌های باز با شرکای برجسته صنعت در ارائه انواع عملکردهایی که برای زندگی روزمره نیاز دارند” است. به زودی، سامسونگ ویژگی Live Translate AI خود را به برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث گسترش خواهد داد تا از تماس‌های صوتی پشتیبانی کند.

این ویژگی در مدل ترجمه زبان مبتنی بر هوش مصنوعی روی دستگاه سامسونگ ادغام خواهد شد، بنابراین شما قادر خواهید بود “بدون نگرانی در مورد مسائل حریم خصوصی مانند به اشتراک گذاشتن داده‌های شخصی خارج از تلفن خود هنگام استفاده از Live Translate” از آن استفاده کنید. چوی انتظار دارد که ویژگی‌های AI موبایل بیشتری در دستگاه جای بگیرند زیرا قدرت NPUها “با سرعتی سرسام‌آور” پیشرفت می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا