گجت و پوشیدنی

شیائومی از ربات جدید قدرتمند Robot Vacuum S20 رونمایی کرد

شیائومی به تازگی Robot Vacuum S20 را معرفی کرده که افزوده جدیدی به مجموعه دستگاه های تمیزکننده خانه است. این مدل در وب سایت جهانی شیائومی تبلیغ شده و به دلیل قابلیت مکش قدرتمند و ناوبری هوشمند شناخته شده است. Robot Vacuum S20 قادر است تا 5000 پاسکال قدرت مکش را ارائه دهد که در سه حالت مختلف قدرت توزیع می شود تا نیازهای مختلف تمیز کردن را برآورده کند.

این شامل یک برس غلتکی مرکزی برای تمیز کردن عمومی و یک برس جانبی کوچکتر است که برای تمیز کردن کارآمد لبه ها و گوشه ها طراحی شده است. این دستگاه همچنین دارای یک سطل زباله بزرگتر 400 میلی لیتری و یک مخزن آب 270 میلی لیتری است که برای تخلیه و پر کردن مجدد کمتر ساخته شده اند.

برای ناوبری، S20 از یک سیستم ناوبری لیزری LDS استفاده کرده که به آن کمک می کند مناطق تمیز کردن را به طور دقیق ترسیم و در الگوهای زیگزاگ یا Y شکل سازمان یافته حرکت کند. این سیستم، همراه با حسگرهای داخلی، به جاروبرقی اجازه می دهد تا از موانع جلوگیری کند و در اطراف وسایل معمولی خانه مانند مبلمان و کفش حرکت کند.

شیائومی Robot Vacuum S20 را می توان از طریق برنامه Mi Home یا Xiaomi Home کنترل کرد که به کاربران امکان می دهد تنظیمات تمیز کردن، برنامه ریزی جلسات و پیگیری پیشرفت جاروبرقی را از راه دور انجام دهند. قابلیت کنترل صوتی نیز از طریق Amazon Alexa یا Google Assistant در دسترس است و کارکرد بدون دست زدن به دست را راحت می کند.

Robot Vacuum S20 علیرغم ویژگی های پیشرفته ای که دارد، دارای باتری 3200 میلی آمپر ساعتی است. هنگامی که نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، به طور خودکار به پایه شارژ خود باز می گردد و اطمینان حاصل می کند که همیشه برای کار تمیز کردن بعدی آماده است. شیائومی هنوز تاریخ عرضه یا قیمت مشخصی را برای Robot Vacuum S20 اعلام نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا