نرم افزار و اینترنت

جمینی در گوگل Messages اکنون روی هر دستگاه اندرویدی کار می کند

در اوایل سال جاری در MWC، گوگل از ادغام Gemini با Messages خبر داد و راهی برای دسترسی به چت بات از داخل برنامه پیامک در اختیار شما قرار داد. این ویژگی در زمان راه‌اندازی به گوشی‌های جدیدتر پیکسل و سامسونگ گلکسی محدود می‌شد، اما اکنون گوگل صفحه راهنمای خود را به‌روزرسانی کرده تا بگوید تنها چیزی که برای دسترسی به آن نیاز دارید یک “دستگاه اندرویدی با رم 6 گیگابایتی یا بالاتر” است.

9to5Google ابتدا این تغییر را به همراه خبر راه اندازی این ویژگی در هند گزارش کرد در حال حاضر، Google Messages فقط از به زبان انگلیسی در 164 کشوری که در دسترس است پشتیبانی می کند. تنها استثناء کانادا است که از زبان فرانسه نیز پشتیبانی می کند. گوگل می‌گوید سخت کار می‌کند تا آن را به زبان‌های بیشتر و مناطق بیشتری در آینده در دسترس قرار دهد. اما در حال حاضر، گوشی شما باید روی انگلیسی یا فرانسوی تنظیم شود.

توجه داشته باشید که باید 18 سال یا بیشتر داشته باشید و با حسابی که خودتان مدیریت می کنید از پیام های گوگل استفاده کنید تا بتوانید به این ویژگی دسترسی داشته باشید. همچنین باید مطمئن شوید که چت های RCS شما روشن است. برای دسترسی به Gemini، کافی است اپلیکیشن Messages را باز کنید و یک مکالمه جدید را شروع کنید تا گزینه گفتگو با ربات چت را ببینید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا