نرم افزار و اینترنت

متا Threads API را در دسترس همه توسعه دهندگان قرار می دهد

متا بالاخره Threads API را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. این شرکت در ماه مارس آزمایش ابزارهای توسعه‌دهندگان را با تعداد انگشت شماری از شرکت‌ها آغاز کرد، اما اکنون درها را به روی سازندگان و سازندگان اپلیکیشن‌های بیشتری باز می‌کند.

در حال حاضر، عملکرد Threads API تا حدودی محدود است. این APIها اپلیکیشن های شخص ثالث را قادر می‌سازد تا پست‌ها را در تردز منتشر کنند و پاسخ‌ها و تعاملات با پست‌های خود را مشاهده و مدیریت کنند. تاکنون، این امکان ادغام Threads با نرم افزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite و Sprout Social را فراهم کرده است.

Threads API همچنین به گردآورنده اخبار فناوری Techmeme اجازه داده است که به طور خودکار در پلتفرم پست کند. این نوع ابزارها به طور گسترده توسط مارک ها، بازاریابان و کاربران قدرتمندی که به تجزیه و تحلیل پیشرفته تر و سایر قابلیت های تخصصی متکی هستند، استفاده می شود. جالب توجه است، متا همچنین پیشنهاد کرده که سازندگان می توانند علاقه مند به استفاده از Threads API جدید برای “ادغام های منحصر به فرد” خود با این پلتفرم باشند.

متا در مورد برنامه‌های آتی خود برای Threads API یا اینکه آیا هرگز از برنامه‌های مشتری شخص ثالث به روشی که توییتر قبل از اینکه ایلان ماسک کنترل این سرویس را به دست بگیرد، پشتیبانی می‌کند، صحبت نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا