موبایل و تبلت

سری هواوی میت 60 به HarmonyOS 4.2.0.130 به روز شد

هواوی در حال عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای سری میت 60 است که سیستم عامل HarmonyOS 4.2.0.130 را برای این گوشی‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد. تمرکز این به‌روزرسانی سه محور است: بهبود تجربه دوربین، معرفی یک ویژگی جدید دسترسی و اجرای بهینه‌سازی‌های کلی سیستم.

این به‌روزرسانی نوید بهبود کلی در قابلیت‌های عکاسی سری میت 60 را می‌دهد. کاربران می توانند کیفیت تصویر بهتری را در سناریوهای مختلف تصویربرداری انتظار داشته باشند. به طور خاص، عکس‌های تله‌فوتو باید از وضوح افزایش‌یافته بهره ببرند، که به جزئیات واضح‌تر در هنگام بزرگ‌نمایی اجازه می‌دهد. حالت پرتره نیز با وضوح بیشتر و ظاهر طبیعی‌تر برای عکس‌های پرتره، ارتقاء می‌یابد.

میت 60 پرو پلاس و میت 60 نسخه RS Master به طور خاص قابلیت دسترسی جدیدی به نام Smart Scanning را به دست می آورند. این عملکرد به کاربران اجازه می دهد تا زمانی که گوشی در حالت دسکتاپ است، از دوربین عقب گوشی برای اسکن سریع کد QR و شروع پرداخت استفاده کنند. فرآیند ساده است:

  • یک اعلان کد QR روی صفحه ظاهر می شود.
  • روی پشت تلفن دوبار کلیک کنید یا روی فرمان کد QR در پایین دسکتاپ ضربه بزنید.
  • پس از شناسایی موفقیت آمیز (همراه با یک بوق)، به صفحه خدمات مربوطه هدایت می شوید.
  • برای تکمیل عملکرد مورد نظر، مانند راه‌اندازی یک برنامه یا بازدید از یک وب‌سایت، فرمان‌های روی صفحه را دنبال کنید.
  • برای کدهای پرداخت یکپارچه یا موقعیت‌هایی با چند کد، روش پرداخت پیش‌فرض به‌طور خودکار استفاده می‌شود.

مهم است که توجه داشته باشید که اسکن هوشمند در حال حاضر در مدل‌های منتخب هواوی از جمله سری میت 50، سری میت ایکس 3، سری میت 60 و سری P70 در دسترس است. به روز رسانی HarmonyOS فراتر از بهبود دوربین است. این به‌روزرسانی همچنین به سایر بخش‌های تلفن، از جمله تجربه کلی کاربر از سیستم نیز می‌پردازد. همچنین آخرین وصله های امنیتی ژوئن را برای افزایش امنیت سیستم ادغام می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا