لپ تاپ

پاناسونیک لپ تاپ TOUGHBOOK 40 Mk2 را معرفی کرد

پاناسونیک نسل دوم لپ تاپ مقاوم TOUGHBOOK 40 خود را با نام TOUGHBOOK 40 Mk2 روانه بازار کرد. نسخه ارتقا یافته برای محیط های سخت طراحی شده و از پیشرفت های قابل توجهی در قدرت پردازش و دوام برخوردار است.

واحد پردازش TOUGHBOOK 40 Mk2 نسل جدید پردازنده “Core Ultra “Meteor Lake اینتل است. مشتریان می توانند بین دو گزینه vPro یکی را انتخاب کنند: Ultra 5 135H (4 هسته عملکرد و 8 هسته کارآمد با حداکثر فرکانس 4.6 گیگاهرتز) یا Ultra 7 165H (6 هسته عملکرد و 8 هسته کارآمد، تا 5.0 گیگاهرتز). این به معنای افزایش عملکرد قابل توجهی نسبت به نسل قبلی است.

صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی LCD لمسی است اما اکنون روشنایی آن به 1200 نیت می رسد که دید عالی را حتی در شرایط روشن در خارج از منزل تضمین می کند. اتصال نیز اصلاحات اساسی دریافت کرده است؛ TOUGHBOOK 40 Mk2 مجهز به کارت شبکه پیشرفته اینتل BE200 Wi-Fi 7 است که سرعت بی سیم فوق العاده بالایی را امکان پذیر می کند. برای اتصال تلفن همراه قابل اعتماد در حال حرکت، پشتیبانی از شبکه 4G/5G اختیاری در دسترس است. علاوه بر این، لپ تاپ دارای قابلیت eSIM برای انعطاف بیشتر است.

دوام ویژگی بارز سری TOUGHBOOK است و Mk2 این سنت را حفظ کرده است. این لپ تاپ به گواهینامه های MIL-STD-810H و MIL-STD-461H استاندارد نظامی پایبند است و محافظت در برابر شوک، لرزش و سایر استرس های محیطی را تضمین می کند. استاندارد IP66 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تضمین می کند که لپ تاپ می تواند در برابر گرد و غبار، باران و حتی جت های آب قدرتمند مقاومت کند. علاوه بر این، Mk2 می تواند در دماهای شدید، از -29 درجه سانتی گراد تا 63 درجه سانتی گراد، کار کند.

یکی از ویژگی های کلیدی خط TOUGHBOOK طراحی مدولار آن است و امکان تعویض آسان اجزایی مانند باتری، فضای ذخیره سازی و حافظه را فراهم می کند، زمان کار را به حداکثر می رساند و اطمینان می دهد که لپ تاپ می تواند با نیازهای در حال تغییر سازگار شود. باتری داخلی 68 وات ساعتی آن با استاندارد Mobile Mark 25، با یک بار شارژ، 12 ساعت کارکرد قابل احترامی را ارائه می دهد. برای افزایش بیشتر زمان اجرا، Mk2 از نصب باتری دوم پشتیبانی می کند. متاسفانه پاناسونیک قیمت و زمان در دسترس بودن این لپ تاپ را اعلام نکرده است. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا