سخت افزار

ریزر ماوس گیمینگ فوق سبک DeathAdder V3 HyperSpeed ​​را معرفی کرد

ریزر جدیدترین ماوس کامپیوتر مخصوص بازی بی سیم خود را عرضه کرده است. این بار، این ماوس گیمینگ بی‌سیم DeathAdder V3 HyperSpeed ​​است و اساساً یک نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر و سبک‌تر از ماوس DeathAdder V3 Pro می باشد. طبق اعلامیه مطبوعاتی، ریزر می‌گوید ماوس DeathAdder V3 HyperSpeed ​​جدید نیز تغییراتی در طراحی نسبت به مدل قبلی DeathAdder V3 Pro دارد تا برای بازی‌های حرفه‌ای کامپیوتر بهتر شود:

در نتیجه، زوایای طراحی و تغییرات ارتفاع با دقت زیاد، با آزمایش و اعتبار سنجی انجام شد تا اطمینان حاصل شود که DeathAdder V3 HyperSpeed ​​مطابق با استانداردهای جامعه و حرفه‌ای است. این ماوس ویژگی‌های سطح بالایی را در قالبی در دسترس‌تر ارائه کرده که برای گیمرها و قهرمانان مشتاقی که به دنبال ارتقای گیم پلی خود با عملکرد و فناوری قابل اعتماد ریزر هستند، مناسب می کند.

بزرگترین تغییر در ماوس DeathAdder V3 Hyperspeed وزن 55 گرمی آن بوده که در مقایسه با وزن 63 گرمی مدل DeathAdder V3 Pro، حرکت روی پد را حتی آسان تر می کند. سمت راست ماوس با یک روکش لمسی صاف پوشیده شده که باز هم می تواند به کنترل ماوس در بازی های چند نفره شدید کامپیوتری کمک کند.

از دیگر ویژگی های این ماوس می توان به سنسور نوری 26000DPI به همراه سوئیچ های اپتیکال پیشرفته برای دکمه های اصلی آن با زمان فعال سازی 0.2 میلی ثانیه و طول عمر 90 میلیون کلیک اشاره کرد. این ماوس همچنین با یک بار شارژ باتری باید تا 100 ساعت دوام بیاورد. ماوس گیمینگ بی سیم Razer DeathAdder V3 Hyperspeed اکنون با قیمت 99.99 دلار در آمازون قابل سفارش است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا