صوتی و تصویری

عرضه مانیتور جدید AOC GAMING C27G2Z3/BK با پنل 280 هرتز

AGON by AOC از مانیتور گیمینگ جدید C27G2Z3/BK پرده برداری کرد. این مانیتور جدید شامل یک پنل منحنی 27 اینچی فول اچ دی است که تصاویری فراگیر را با عملکرد سریع رعد و برق ترکیب می کند.

C27G2Z3/BK که برای پاسخگویی به گیمرهای رقابتی و معمولی طراحی شده، دارای نرخ تازه سازی چشمگیر 280 هرتز، تا 1 میلی‌ثانیه GtG و 0.5 میلی‌ثانیه زمان پاسخگویی MPRT، و یک پنل سریع VA با کنتراست بالا و انحنای 1500R است. انحنای 1500R AOC GAMING C27G2Z3/BK کاربران را در دنیای بازی محصور می کند و تجربه ای همه جانبه را ارائه می دهد که آنها را عمیق تر به اکشن می کشاند.

صفحه نمایش 27 اینچی خمیده، تجربه دید طبیعی‌تر و راحت‌تری را داشته و خستگی و فشار چشم را در طول جلسات طولانی‌تر بازی کاهش می‌دهد. چه در خیابان ها در یک شبیه سازی با سرعت بالا مسابقه دهید و چه در حال کاوش در جهان های باز گسترده، انحنای C27G2Z3/BK حس حضور و تعامل را برای کاربر افزایش می دهد.

برای از بین بردن پارگی و لکنت صفحه، AOC GAMING C27G2Z3/BK از فناوری Adaptive-Sync پشتیبانی می‌کند و نرخ تازه‌سازی مانیتور را با خروجی GPU همگام می‌کند تا تجربه‌ای از بازی یکپارچه و روان داشته باشید. این فناوری با هر دو پردازنده گرافیکی NVIDIA و AMD سازگار است و تضمین می کند که اکثریت قریب به اتفاق کاربران می توانند از گیم پلی روان لذت ببرند. AOC GAMING C27G2Z3/BK از اواخر ژوئن 2024 قیمت جذاب 199.99 پوند در دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا