صوتی و تصویری

ایسر پروژکتور AW620p را با 5000 انسی لومن، لنز تمام شیشه ای عرضه کرد

ایسر پروژکتور جدیدی به نام AW620p را در بازار چین عرضه کرده است. به نظر می رسد که پروژکتور برای متخصصان و مربیانی که برای محیط های با نور مناسب به یک پروژکتور قدرتمند و همه کاره نیاز دارند گزینه قانع کننده ای باشد. قیمت آن 7199 یوان (991 دلار) بوده و اکنون در دسترس است. بیایید مشخصات کلیدی آن را بررسی کنیم.

پروژکتور AW620p دارای یک لنز تمام شیشه ای با روشنایی چشمگیر 5000 انسی لومن است که تصاویر واضح و شفاف را تضمین می کند. این شامل فناوری Acer LumiSense است که به طور خودکار روشنایی و اشباع رنگ را بر اساس نور محیط تنظیم می کند. همچنین کیفیت تصویر بهینه را بدون نیاز به تنظیمات دستی تضمین می کند.

این پروژکتور نسبت کنتراست 20000:1 را برای سیاهی عمیق و جزئیات واضح ارائه داده و از وضوح تصویر WXGA (1280×800) به صورت بومی با توانایی نمایش تا محتوای WUXGA (1920×1200) پشتیبانی می کند. برای افزایش دقت و ثبات رنگ، ایسر فناوری های ColorBoost3D و ColorSafe II خود را در AW620p گنجانده است. این ویژگی‌ها نوید یک طیف رنگ گسترده‌تر و عملکرد رنگی ثابت را در سراسر ارائه می‌دهند.

ایسر همچنین عملکرد Bluelight Shield را در AW620p قرار داده است. این کار تابش نور آبی ساطع شده توسط پروژکتور را کاهش می دهد و باعث می شود که چشم در جلسات طولانی و ارائه ها راحت تر شود. این پروژکتور گزینه‌های اتصال مختلفی، از جمله دو درگاه HDMI 1.4b، یک ورودی ویدیوی آنالوگ RGB/کامپوننت، یک ورودی ویدیوی کامپوزیت و یک مینی جک 3.5 میلی‌متری برای صدای رایانه را فراهم می‌کند. همچنین دارای یک پورت DC Out است که می تواند برق 5V/1A را از طریق اتصال USB Type-A به دستگاه های سازگار تامین کند.

این پروژکتور به یک بلندگوی 3 واتی برای نیازهای اولیه صدا مجهز شده است. برای صدای قوی تر، کاربران می توانند بلندگوهای اکسترنال را از طریق گزینه های خروجی صوتی ارائه شده متصل کنند.نصب و راه اندازی با تصحیح خودکار کیستون AW620p تا 40 ± درجه و تصحیح خودکار پایه سقفی ساده شده است. این امر نمایش مستقیم و بدون اعوجاج تصویر را بدون توجه به محل قرارگیری تضمین می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا