گجت و پوشیدنی

موتورولا بزودی یک ردیاب دستگاه به نام موتو تگ عرضه می کند

آخرین گزارش حاکی از آن است که موتورولا به راه اندازی ردیاب دستگاه خود نزدیک است، زیرا دستگاهی به نام Moto Tag اخیراً در وب سایت گواهی FCC مشاهده شده است. بر اساس فهرست FCC، ردیاب دستگاه Moto Tag از بلوتوث LE و باند فوق العاده (UWB) پشتیبانی می کند.

در دسترس بودن UWB نشان می‌دهد که دستگاه Moto Tag ممکن است در مقایسه با یک ردیاب ساده فقط بلوتوث، پشتیبانی ردیابی دستگاه دقیق‌تر و دقیق‌تری داشته باشد. دستگاه ردیابی موتورولا موتو تگ ادعایی در گواهی FCC با شماره مدل XT2445-1 ذکر شده است. موتو تگ با باتری ساعت استاندارد، شماره مدل CR2032 کار می کند. این نشان می دهد که تعویض باتری مشکلی ایجاد نخواهد کرد. این لیست تأیید نمی کند که آیا ردیاب دستگاه Moto Tag از شبکه Find My Device Google پشتیبانی می کند یا خیر.

گوگل در اوایل سال جاری شبکه Find My Device را راه اندازی کرد و چندین برند مانند Chipolo، Pebblebee و غیره قبلا دستگاه های ردیاب خود را به این ویژگی مجهز کرده اند. هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ عرضه این محصول وجود ندارد، اما این شرکت در تاریخ 25 ژوئن رویدادی را برگزار می کند. موتورولا قرار است موتو ریزر 50 و 50 اولترا را با نام موتو ریزر 2024 و موتو ریزر پلاس 2024 در آمریکا معرفی کند.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که موتو ریزر 50 برای نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی حدود 965 دلار قیمت دارد، در حالی که موتورولا Razr 50 Ultra برای گزینه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی تقریباً 1287 دلار قیمت دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا