سخت افزار

لاجیتک کیبورد گیمینگ G515 Lightspeed TKL را معرفی کرد

بیشتر گیمرهای حرفه ای و غیررسمی کامپیوتر به سمت استفاده از کیبوردهای کوچکتر و کم پروفایل حرکت می کنند تا بتوانند فضای بیشتری روی میز خود داشته باشند. امروز، لاجیتک جدیدترین کیبورد بی‌سیم کوچک tenkeyless خود، G515 Lightspeed TKL را معرفی کرد.

در بیانیه مطبوعاتی امروز، لاجیتک می‌گوید کیبورد G515 Lightspeed TKL تنها 22 میلی‌متر ارتفاع دارد که می‌گوید نیاز به استراحت مچ را برطرف می‌کند. سوئیچ‌های این صفحه‌کلید نیز از قبل روغن کاری شده‌اند و کلیدها شامل تثبیت‌کننده‌های یکپارچه به همراه کلاهک‌های PBT پریمیوم هستند که هنگام فشار دادن احساس راحتی می‌کنند. همچنین کیبورد دارای فوم ضد صدا در داخل است.

این صفحه کلید از فناوری KeyControl لاجیتک نیز پشتیبانی می کند. با نرم افزار ارائه شده، هر کلید را می توان طوری برنامه ریزی کرد که تا 15 عملکرد مختلف را انجام دهد و به مالکان سفارشی سازی بیشتری برای استفاده از آن با بازی های مورد علاقه خود ارائه می دهد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به نور پس‌زمینه RGB با حداکثر 16.8 میلیون رنگ، پشتیبانی از اتصال سیمی، بلوتوث و دانگل لایت اسپید بی‌سیم لاجیتک اشاره کرد. عمر باتری این کیبورد در حالت بی سیم تا 36 ساعت با یک بار شارژ است.

صفحه کلید بازی بی سیم لاجیتک G515 Lightspeed TKL در حال حاضر برای پیش خرید در آمازون با قیمت 139.99 دلار موجود است. گیمرها می توانند از بین نسخه های سیاه و سفید رنگی کیبورد یکی را انتخاب کنند. آنها همچنین می‌توانند بسته به ترجیح خود، کلیدها را از میان کلیدهای خطی یا لمسی انتخاب کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا