فناوری

گوگل تاریخ برگزاری رویداد Made by Google را اعلام کرد

به طور معمول، گوگل نسل بعدی دستگاه های خود را در پاییز به نمایش می گذارد. اما امسال به نظر می رسد که چارچوب زمانی تغییر کرده است؛ رویداد بعدی Made by Google این شرکت در 13 آگوست (23 مرداد 1403) در ساعت 13:00 به وقت شرقی برگزار خواهد شد.

در حالی که گوگل جزئیات خاصی را در مورد اطلاعیه های آینده به اشتراک نگذاشته، در دعوتنامه آمده است که این شرکت “بهترین هوش مصنوعی گوگل، نرم افزار اندروید و مجموعه دستگاه های پیکسل را به نمایش خواهد گذاشت”. در یک سنت شکنی دیگر، رویداد امسال در مقر گوگل در Mountain View، کالیفرنیا به جای نیویورک سیتی، که محل معمولی میزبانی برای راه اندازی پیکسل بوده، برگزار خواهد شد.

بر اساس شایعات و سرعت انتشار دستگاه‌های موجود گوگل، انتظار داریم در مورد پیکسل 9، نسخه بعدی پیکسل فولد، تراشه تنسور جدید، نسل سوم پیکسل واچ و احتمالاً به‌روزرسانی پیکسل بادز اطلاعات بیشتری کسب کنیم. بر اساس میزان توجهی که این شرکت به هوش مصنوعی در طول Google I/O در اوایل بهار امسال انجام داد، اساساً تضمینی است که برخی ویژگی‌های جدید مبتنی بر یادگیری ماشین را نیز مشاهده خواهیم کرد.

در حالی که هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث شد گوگل عرضه محصول بعدی خود را تا 13 آگوست تغییر دهد، بین این رویداد و شایعات مربوط به یک رویداد آینده Galaxy Unpacked، تابستان شلوغی برای طرفداران گجت ها شکل می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا