موبایل و تبلتهوش مصنوعی

آنر از چند نوآوری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد

در کنگره جهانی موبایل (MWC) که در شانگهای در حال انجام است، برند آنر دو نوآوری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی بر روی دستگاه را معرفی کرد: AI Defocus Eye Protection و AI Deepfake Detection.

آنر با توجه به افزایش نزدیک بینی (نزدیک بینی) ناشی از استفاده طولانی مدت از صفحه نمایش، از فناوری AI Defocus Eye Protection رونمایی کرد. این فناوری از هوش مصنوعی برای شبیه‌سازی عینک‌های بدون فوکوس روی نمایشگر دستگاه هوشمند استفاده می‌کند. دلیل آن این است که این عینک‌ها باعث ایجاد تمرکز کنترل‌شده در میدان بینایی محیطی کاربر برای کمک به حفظ دید مرکزی واضح می‌شوند.

این یک ادراک بصری تغییر یافته ایجاد می کند که روند افزایش طول چشم را کند می کند و منجر به نزدیک بینی می شود. آنر ادعا می‌کند که فناوری AI Defocus Eye Protection، نزدیک‌بینی گذرا کاربران را پس از مطالعه به مدت 25 دقیقه به طور متوسط ​​13 درجه کاهش می‌دهد و برخی از کاربران حتی حداکثر کاهش 75 درجه را تجربه می‌کنند.

آنر در مورد تشخیص Deepfake AI می گوید که این فناوری به جلوگیری از کلاهبرداری و شناسایی محتوای دستکاری شده دیجیتال کمک می کند. این کار با بررسی محتوای تولید شده فریم به فریم مانند تماس چشمی، وضوح تصویر، نور و پخش ویدیو انجام می شود تا عیوب غیرقابل تشخیص برای چشم انسان شناسایی شود.

آنر همچنین گفت که فناوری AI Deepfake Detection آن از طریق مجموعه داده های بزرگی از تصاویر و ویدیوهای مربوط به کلاهبرداری های آنلاین آموزش داده شده که به هوش مصنوعی اجازه می دهد شناسایی، غربالگری و مقایسه را در عرض سه ثانیه انجام دهد. اگر محتوای دستکاری شده توسط AI Deepfake Detection شناسایی شود، بلافاصله یک هشدار خطر ظاهر می شود تا کاربر را از ادامه تعامل با افرادی که ممکن است یک کلاهبردار بالقوه باشد بازدارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا