موبایل و تبلت

موتورولا Gemini را به نمایشگر کاور سری ریزر 50 می آورد

موتورولا برای ایجاد تجربیاتی مبتنی بر هوش مصنوعی برای خریداران تاشوهای 2024 خود، به مالک سابق خود یعنی گوگل مراجعه کرده است. برنامه Gemini را می توان مستقیم از صفحه نمایش کاور گوشی در دسترس قرار داد.

امسال حتی موتورولا ریزر 50 معمولی نیز یک نمایشگر پوششی قابل استفاده دارد، اما در ابعاد 3.6 اینچی هنوز هم یکی از بزرگترین نمایشگرهای کاور است. موتورولا Razr 50 Ultra با نمایشگر کاور 4 اینچی که لبه به لبه بوده، رقابت بسیار کمی برای عنوان “بزرگترین صفحه نمایش کاور” دارد. در آمریکا این گوشی ها با نام های ریزر 2024 و ریزر پلاس 2024 شناخته می شوند.

همانطور که احتمالا می دانید، برخی از مدل های هوش مصنوعی حتی در یک خانواده قدرتمندتر از سایرین هستند. برای ارائه بهترین تجربه به خریداران ریزر، موتورولا 3 ماه رایگان Google One AI Premium را با گوشی ها همراه می‌کند. این به کاربران امکان دسترسی به مدل Gemini Advanced را می دهد.

همچنین 2 ترابایت فضای ابری برای سایر سرویس های گوگل مانند Gmail، Docs و Google Photos دریافت خواهید کرد. این مورد آخر با پشتیبانی از صفحه نمایش کاور رفتار ویژه ای دارد و می توانید عکس ها و ویدیوهای مورد علاقه خود (هم از فضای ذخیره سازی داخلی و هم در فضای ابری) را مشاهده، حذف، به اشتراک بگذارید. ویژگی‌های معمول Google Photos نیز در دسترس هستند (Magic Editor، Magic Eraser، Photo Unblur و غیره).

گوگل در حال کار بر روی ویژگی Ask Photos است که Gemini را به یک موتور جستجوی هوشمند برای مجموعه عکس شما تبدیل می کند. چند ویژگی دیگر وجود دارد؛ Photomoji می‌تواند یکی از عکس‌های شما را به ایموجی یا استیکر برای استفاده در اپلیکیشن های پیام‌رسان تبدیل کند. Moto Magic Canvas به شما این امکان را می دهد که تصاویر را از ابتدا، فقط با توصیف آنها با اعلان های متنی، ایجاد کنید. شما می‌توانید با استفاده از Style Sync، والپیپرهای خود را نیز بسازید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا