نرم افزار و اینترنت

مرورگر اپرا وان R2 با تم های هوش مصنوعی منتشر شد

اپرا در حال آزمایش آپدیت ویژگی جدید برای مرورگر پرچمدار خود، Opera One است. R2 اکنون در کانال توسعه‌دهندگان در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد بهبودهای کنترل رسانه، ویژگی جدید Split Screen، ارتقاء هوش مصنوعی داخلی و سایر تغییرات را امتحان کنند.

Opera One R2 دارای کنترل‌های رسانه‌ای بازسازی‌شده است که به شما امکان می‌دهد به سرعت پخش را بدون حواس‌پرتی بیش از حد متوقف یا از سر بگیرید. فقط می توانید مکان نما را روی نوار کناری بدون جابجایی از تب فعلی خود نگه دارید. مرورگر همچنین می‌تواند به‌طور خودکار هنگام پخش ویدیو یا دریافت تماس، پخش را متوقف کرده و از سر بگیرد. پنجره شناور تصویر در تصویر به شما امکان می دهد با ویدیوی در حال پخش، مکث کنید، به عقب برگردید، به جلو بپرید، بی صدا کنید و سایر اقدامات را انجام دهید.

به روز رسانی آینده برای Opera One R2 تم های تولید شده توسط هوش مصنوعی را با پس زمینه های پویا و عناصر صوتی قابل تنظیم به ارمغان می آورد. این ویژگی در نسخه فعلی R2 موجود نیست، بنابراین منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی باشید. هوش مصنوعی داخلی اپرا، آریا، اکنون از Image Generation و Voice Output پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد تصاویر را تولید کنید، سوالاتی را با تصاویر بپرسید و برای دسترسی بهتر، دستیار را وادار به خواندن پاسخ ها برای شما کنید.

در نهایت، آریا اکنون از حالت Page Context پشتیبانی می کند که با خلاصه کردن صفحه فعلی، استخراج داده های بیشتر، ترجمه محتوا و موارد دیگر، زمینه عمیق تری را در مورد صفحه فعلی فراهم می کند. Opera One R2 قابلیت‌های Split Screen را به ارمغان می‌آورد و به شما این امکان را می‌دهد که دو تب در کنار هم در یک پنجره مرورگر داشته باشید. برای وارد شدن به Split Screen کافی است یک تب را به سمت مورد نظر بکشید.

در نهایت، می‌توانید برای شخصی‌سازی بیشتر، ایموجی‌ها را به هر تب اختصاص دهید. این به شما کمک می کند تا تب ها را شناسایی و تجربه را کمی شخصی تر کنید. Opera One R2 هم اکنون در کانال توسعه دهندگان در دسترس است. اپرا قصد دارد تا اواخر امسال آن را برای عموم عرضه کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا