فناوری

گوشی اقتصادی ریلمی C61 با گواهی IP54 عرضه شد

گوشی اقتصادی ریلمی C61 امروز به طور رسمی معرفی شد. این گوشی دارای فریم فلزی است و یکی از اولین گوشی های ریلمی C با IP54 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است.

ریلمی C61 از چیپست Unisoc T612 پشتیبانی کرده و با رم 4 یا 6 گیگابایتی عرضه می شود. صفحه نمایش یک پنل LCD اولیه با وضوح اچ دی پلاس است. دوربین اصلی پشتی شامل سنسور 32 مگاپیکسلی است که در کنار آن یک “سنسور عمق” قرار دارد. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت است و ریلمی قول داده که 80 درصد از ظرفیت خود را پس از 1000 چرخه شارژ حفظ خواهد کرد.

گفته می شود که این تلفن “مثل فولاد سخت” است و یک شیشه تقویت نشده تایید نشده داشته که گواهینامه TUV Rheinland را برای قابلیت اطمینان بالا کسب کرده است. چه اینها فقط شعارهای بازاریابی باشند یا نه، خوب است که دستگاه های سطح پایه نیز در مورد دوام جدی می شوند زیرا مقرون به صرفه ترین دستگاه ها عموماً توسط مشتریان کم درآمدی خریداری می شوند که در وهله اول آنقدر درآمد قابل تصرف ندارند که برای تعمیر هزینه کنند.

ریلمی C61 در رنگ‌های Safari Green و Marble Black از 28 ژوئن در دسترس خواهد بود. قیمت اعلام شده برای این گوشی شامل 92 دلار برای 4/64 گیگابایت، 100 دلار برای 4/128 گیگابایت و 107 دلار برای 6/128 گیگابایت است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا