نرم افزار و اینترنت

نسخه موبایل کروم حالا میانبرهای مفیدی را برای مشاغل محلی دارد

گوگل در حال بهبودهای ظریف کیفیت زندگی در اپلیکیشن کروم است. نسخه‌های اندروید و iOS مرورگر اکنون دسترسی سریع‌تری به اطلاعات مهم، جستجوهای پرطرفدار و امتیازهای ورزشی زنده در فید Discovery ارائه می‌دهند.

Chrome Actions، وظایف از پیش تعیین‌شده‌ای که در نوار آدرس مرورگر ظاهر می‌شوند و با کلمات محرک نشان داده می‌شوند، اکنون شامل یکی از مشاغل محلی می‌شوند. وقتی چیزی مانند رستوران نزدیک را جستجو می کنید، میانبری در بالای نوار ظاهر شده که نام و آدرس غذاخوری را به همراه دکمه هایی برای تماس، دریافت مسیرها یا خواندن نظرات نشان می دهد. این ویژگی هم‌اکنون در کروم برای اندروید در دسترس است و گوگل می‌گوید پاییز امسال برای iOS عرضه می‌شود.

نسخه موبایل مرورگر کروم نیز پیشنهادهای میانبر مبتنی بر استفاده جدیدی دریافت می‌کند. اگر معمولاً عبارت خاصی را تایپ می کنید تا به یک وب سایت خاص برسید، مرورگر آن را یاد می گیرد و پیوندی به آن را در پیشنهادات جستجوی شما درج می کند. همانطور که مثال بالا نشان می‌دهد، اگر معمولاً برای دیدن صفحه وب شهر مترو، “برنامه‌ها” را وارد می‌کنید، لینک آن در توصیه‌ها برجسته‌تر ظاهر می‌شود.

فید Discover موبایل کروم، کارت‌های متنی که هنگام باز کردن یک تب جدید یا اپلیکیشن Google در تلفن همراه مشاهده می‌کنید، اکنون شامل امتیازات ورزشی زنده می‌شوند. جستجوهای پرطرفدار، چیزی که دستگاه‌های اندروید از قبل در نوار آدرس کروم نشان می‌دهند (قبل از تایپ هر چیزی)، اکنون در iOS در دسترس هستند. در نهایت، نوار آدرس تبلت مرورگر بهتر با زبان طراحی Material You شرکت مطابقت دارد. نوار تبلت‌ها اکنون شامل وب‌سایت فعلی در بالا می‌شود – همیشه قابل مشاهده است – تا راحت‌تر بمانید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا