لپ تاپ

تبلت مقاوم Getac F110 برای حرفه ای ها معرفی شد

Getac امروز نسل بعدی تبلت F110 را روانه بازار کرد که قابلیت اطمینان کامل را با مجموعه ای از ارتقاهای قدرتمند جدید برای عملکرد و کارایی استثنایی در این زمینه ترکیب می کند. مدل F110 پرچم‌دار Getac مدت‌هاست که در خط مقدم طراحی تبلت‌های مقاوم بوده و آن را در بین مشتریان در بخش‌ها و صنایع مختلف محبوب کرده است.

F110 جدید بر اساس این میراث ساخته شده و قدرت پردازش، روشنایی و اتصال ارتقا یافته را در کنار بهره وری انرژی عالی، برای عملکرد تمام شیفت در انواع محیط های کاری چالش برانگیز داخلی/خارج ارائه می دهد. ویژگی های کلیدی شامل پردازنده Intel Core 13th Gen i5/i7 ارتقا یافته و گرافیک Intel UHD است. در جای دیگر، صفحه نمایش LumiBond بسیار روشن 1200 نیت، با حالت های چند لمسی (لمسی، دستکش، قلم) – درخشان ترین موجود در F110 – بهره وری را در شرایط آب و هوایی از آفتاب کامل گرفته تا باران و برف بهینه می کند.

برای حداکثر تحرک و بهره وری، F110 را می توان با طیف گسترده ای از لوازم جانبی Getac، از جمله صفحه کلید قابل جدا شدن، دسته حمل سخت، و اسکله های امن خودرو استفاده کرد. ارتباطات راه دور سریع و مطمئن بخش مهمی از عملیات میدانی در صنایعی مانند دفاع و تولید/اکتشاف نفت و گاز است، به همین دلیل است که نسل بعدی F110 مجموعه گسترده ای از گزینه های اتصال برجسته را به صورت استاندارد ارائه می دهد. اینها عبارتند از Intel Wi-Fi 6E AX211 و 802.11ax و بلوتوث 5.3، که پرسنل را قادر می سازد تا به سرعت با همکاران ارتباط برقرار کنند و در صورت نیاز داده ها را به اشتراک بگذارند.

اتصال را می توان با ماژول های اختیاری 4G LTE و 5G Sub-6 (طراحی دو سیم کارت شامل سیم کارت فیزیکی و سیم کارت الکترونیکی) حتی بیشتر افزایش داد، در حالی که یک وب کم 5 مگاپیکسلی تصاویر واضح و دقیقی را در طول تماس های ویدیویی و فعالیت های راهنمایی از راه دور ارائه می دهد.

نسل بعدی F110 دارای حافظه DDR5 (تا 32 گیگابایت) است که سرعت پایه بالاتر و مصرف انرژی کمتری را نسبت به نسل‌های قبلی ارائه می‌دهد که آن را برای عملکرد تمام شیفت ایده‌آل می‌کند. باتری های کاربرپسند قابل تعویض گرم آن نیز می توانند در صورت نیاز به راحتی در محل تعویض شوند. اگر بین شارژها به زمان عملیات بیشتری نیاز باشد، F110 با باتری های اختیاری لیتیوم یونی با ظرفیت بالا Getac نیز سازگار است. نسل بعدی تبلت F110 کاملا مقاوم در حال حاضر در دسترس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا