نرم افزار و اینترنت

گوگل Waze تجربه رانندگی جدیدی با تم مینیون‌ها اضافه می کند

دیگر برنامه ناوبری گوگل یعنی Waze تجربه رانندگی ویژه جدیدی با تم Minion اضافه کرده است. این نسخه جدید در سراسر جهان با ناوبری صوتی به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی در دسترس است.

تجربه رانندگی جدید چند روز قبل از انتشار Despicable Me 4 به دست آمده و به شما امکان انتخاب دو حالت مختلف را می دهد. می‌توانید حالت “Despicable” را برای شنیدن صدای “خروج مینیون در هنگام ترافیک” انتخاب کنید یا به سراغ حالت “Mega Despicable” بروید که در آن مینیون‌ها “ممکن است برای طی کردن مسیر خوش‌منظره جیغ بزنند”.

سواری شما برای آن روز، وسیله نقلیه موشکی به نام Gru Mobile است که می توانید آن را به عنوان نماد ماشین سفارشی خود در Waze انتخاب کنید. برای فعال کردن تجربه با موضوع Minion، می‌توانید بنر Despicable Me 4 را در منوی سمت چپ برنامه پیدا کنید. برای افراد ناآگاه، یک تجربه رانندگی ویژه در Waze بسته‌ای از حالت‌های دلخواه، صدای مهمان و نمادهای ماشین است که می‌توانید برای سفارشی کردن مسیریابی خود در حین رانندگی انتخاب کنید.

تنظیم حالت به شما امکان می دهد خود را در برنامه بیان کنید و می توانید حال و هوای Wazers دیگر را نیز ببینید. نماد ماشین جایگزین پیکان آبی پیش‌فرض می‌شود که موقعیت مکانی شما را در حین پیمایش نشان می‌دهد. Waze قبلاً حالت‌های رانندگی با صداهای مشهور مشهور مانند اسطوره تنیس راجر فدرر و کامنت‌گذار بازی Dashie را منتشر کرده بود. همچنین تجربیات مضمونی با حضور Ghostbusters و Ginger Bread Man برای تعطیلات منتشر کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا