موبایل و تبلت

ZTE Voyage 3D با نمایشگر سه بعدی بدون عینک معرفی شد

ZTE همچنان به 3D اعتقاد دارد و آخرین دستگاه سه بعدی بدون عینک خود را در MWC Shanghai معرفی کرد. ZTE Voyage 3D یک گوشی هوشمند اندرویدی با مشخصات اولیه و نمایشگر سه بعدی است که محتوای دو بعدی را در لحظه به سه بعدی تبدیل می کند.

نکته کلیدی فروش Voyage 3D فناوری نمایشگر Neovision 3D Anytime آن است. این دستگاه به فناوری ردیابی چشم استریوسکوپی با زاویه دید 60 درجه متکی است. اساساً مانند Nintendo 3DS با نمایش تصاویر با عمق شبیه سازی شده و ایجاد یک افکت سه بعدی کار می کند. ZTE با پلتفرم ویدیوی چینی Migu Video همکاری داشته تا محتوای سه بعدی بیشتری ارائه دهد.

Voyage 3D دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این دستگاه از چیپست Unisoc T760 همراه با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی تغذیه می کند و دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 33 واتی است. این گوشی MyOS13 مبتنی بر اندروید 13 را راه‌اندازی کرده و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو دارد. ZTE Voyage 3D در رنگ مشکی ستاره ای و با قیمت 1499 یوان (206 دلار) به فروش می رسد. در حال حاضر در چین به فروش می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا