موبایل و تبلت

اوپو Reno12 F معرفی شد: از تراشه دایمنسیتی تا هوش مصنوعی اوپو

سری اوپو رینو 12 از دو گوشی هوشمند – رینو 12 و رینو 12 پرو تشکیل شده است. با رونمایی اوپو از Reno12 F امروز، این عدد به سه تغییر کرد. اوپو Reno12 F به تراشه دایمنسیتی 6300 مجهز شده و با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ترکیب شده که از طریق کارت microSD قابل ارتقا است.

این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل ColorOS 14.0.1 مبتنی بر اندروید 14 و با هوش مصنوعی اوپو است که شامل AI Recording Summary، AI Summary for text, AI Writer، AI Writer و AI Speak می شود. صفحه نمایش 6.67 اینچی Reno12 F از نرخ تازه سازی 120 هرتز، پنل FHD+ OLED با محافظ شیشه AGC DT-Star2 و حسگر اثرانگشت در زیر آن پشتیبانی می کند. نمایشگر حتی زمانی که خیس است قابل استفاده بوده و دارای یک سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسل است.

با حرکت به پشت، یک ماژول دوربین دایره ای بزرگ داریم که یادآور تنظیمات Oppo Find N3 است. این ماژول یک حلقه نورپردازی دایره‌ای به نام Halo Light در اطراف خود دارد و طرح آن Cosmos Ring نام دارد که از ساعت‌های لوکس الهام گرفته شده است. ماژول آن شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 8 مگاپیکسلی ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این دوربین برخی از ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی، نظیر AI Eraser 2.0، AI Smart Image Matting 2.0 و AI Studio را به همراه دارد.

بقیه ویژگی های برجسته Oppo Reno12 F شامل باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ 45 واتی، USB-C، IR Blaster و امتیاز IP64 است. اوپو Reno12 F در رنگ‌های سبز و نارنجی عرضه می‌شود که دومی با الهام از Peach Fuzz که رنگ 2024 پنتون است. این گوشی هوشمند در وب‌سایت تایلندی Oppo فهرست شده، اما این برند هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن آن را ارائه نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا