کنسول و بازی

یوبی سافت به دنبال ساخت ریمیک بازی Assassin’s Creed است

عناوین قدیمی‌تر Assassin’s Creed در شرف تجسم مجدد مدرن هستند، که عمدتاً با گرافیک بهتر و سایر پیشرفت‌ها برای کنسول‌های جدیدتر و رایانه‌های شخصی قدرتمندتر همراه می شوند. ایو گیلموت، مدیرعامل یوبی‌سافت، در مصاحبه‌ای در وب‌سایت این شرکت فاش کرد که ریمیک Assassin’s Creed در دست ساخت است، وقتی از او پرسیده شد که این فرنچایز چه خواهد شد.

او توضیح داد که ریمیک ها به شرکت اجازه می‌دهد جهان‌های قدیمی‌تری را که ایجاد کرده، بازبینی و مدرن‌سازی کند. در ادامه اشاره کرد که در برخی از بازی‌های قدیمی‌تر Assassin’s Creed جهان‌هایی وجود دارد که هنوز هم بسیار غنی هستند. Guillemot همچنین گفت که هدف Ubisoft این است که بازی‌های Assassin’s Creed به طور منظم‌تری عرضه شوند، “اما نه اینکه هر سال یک تجربه مشابه باشد.”

او گفت که Assassin’s Creed Hexe آینده که در جریان محاکمه جادوگران در امپراتوری روم مقدس اتفاق می افتد، “بازی بسیار متفاوت از Assassin’s Creed Shadows خواهد بود.” فیلم Shadows در ژاپن در اواخر عصر سنگوکو می گذرد و رویدادهای واقعی و شخصیت های تاریخی آن دوره از جمله ارباب فئودال اودا نوبوناگا را به نمایش می گذارد. این بازی در 15 نوامبر در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

در حالی که Guillemot نگفت که یوبی سافت کدام عناوین را بازسازی می کند، Kotaku قبلا گزارش داده بود که در حال کار بر روی نسخه جدیدی از Black Flag است. این بازی اکشن ماجراجویی که بر دزدان دریایی قرن هجدهم تمرکز دارد، در سال 2013 منتشر شد و یکی از محبوب ترین آثار این فرنچایز بود.

همچنین انتظار می‌رود که یوبی‌سافت پلتفرم جدیدی به نام “Animus hub” راه‌اندازی کند که بازیکنان می‌توانند از آن برای لانچ و اجرای بازی‌های این فرنچایز در همان روزی که Shadows حذف شده، استفاده کنند. Animus hub که قبلا به نام Infinity شناخته می‌شد، می‌تواند به طور بالقوه یک فروشگاه باشد، و اگر این درست باشد، منطقی است که یوبی‌سافت روی نسخه‌های AC بیشتری کار کند که بتواند از طریق هاب به فروش برساند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا