موبایل و تبلت

وان پلاس 12 و اوپن اندروید 15 بتای 2 را دریافت کردند

گوگل سخت در حال کار بر روی نسخه آینده اندروید 15 است و گروهی از سازنده ها قبلاً برنامه های بتا خود را برای آن راه اندازی کرده اند که وان پلاس یکی از آنهاست. امروز شرکت در دسترس بودن اندروید 15 بتا 2 را برای وان پلاس 12 و وان پلاس اوپن اعلام کرد.

دستورالعمل‌های نصب آن را می‌توانید در لینک سایت پیدا کنید. این شرکت می‌گوید این “مناسب برای توسعه‌دهندگان و سایر کاربران پیشرفته است” و اگر تجربه کمی در توسعه نرم‌افزار دارید یا اگر انتظار دارید از دستگاه به‌عنوان درایور روزانه استفاده کنید”، استفاده از آن را توصیه نمی‌کند. بیلد جدید بهبودهایی را در مقایسه با نسخه بتا اول به همراه دارد.

پایداری و عملکرد کلی سیستم باید بهتر باشد، و برای مشکلات مربوط به اسپلیت اسکرین، سازگاری بلوتوث، هات اسپات شخصی، دوربین و برخی از برنامه‌های شخص ثالث، راه‌حل‌هایی وجود دارد. با این حال، هنوز بسیاری از مشکلات شناخته شده برای هر دو گوشی وجود دارد، که یک بار دیگر تاکید می کند که این بیلد برای عموم در نظر گرفته نشده است. با این حال، خوب است که ببینیم وان پلاس به طور مداوم بر روی اندروید 15 کار می کند، بنابراین امیدواریم که نسخه نهایی آن خیلی زود پس از انتشار گوگل در اواخر امسال منتشر شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا