موبایل و تبلت

سیستم مورد نیاز بازی STAR WARS: Bounty Hunter مشخص شد

Aspyr اعلام کرد که بازی Star Wars: Bounty Hunter در تاریخ 1 آگوست برای کامپیوتر عرضه می شود. برای جشن گرفتن این اعلام، تیم یک تریلر از گیم پلی آن و همچنین سیستم مورد نیاز رسمی نسخه کامپیوتر آن را به اشتراک گذاشت. در این اکشن-ماجراجویی کلاسیک سوم شخص، شما تبدیل به جانگو فت، کلون اصلی ارتش بزرگ جمهوری خواهید شد که برای گرفتن یک جدی تاریک دیوانه استخدام شده است.

بازیکنان مجموعه فانتزی افسانه ای Bounty Hunter را قبل از رویدادهای Star Wars: Episode II – Attack of the Clones تجربه خواهند کرد. در این انطباق که برای کنسول‌ها و سخت‌افزار امروزی بهینه شده، بازیکنان با دشمنان روبرو می‌شوند و از طریق نبردهای آکروباتیک مانور می‌دهند. جانگو فت در این بازی می تواند از Dual Blasters، Flamethrower، Whipcord و Mandalorian Rage خالص خود استفاده کند. Star Wars: Bounty Hunter در ابتدا در سال 2002 برای پلی استیشن 2 و گیم کیوب عرضه شد. به این ترتیب، نیازهای کامپیوتر آن نسبتاً کم است.

برای اجرای بازی، گیمرهای کامپیوتر حداقل به پردازنده Intel Core2 Duo E8400 یا AMD Phenom II X2 550 با 4 گیگابایت رم و Nvidia GeForce GTX 650 یا AMD Radeon R7 250 نیاز دارند. بازی همچنین به 15 گیگابایت فضای دیسک رایگان نیاز دارد. Aspyr استفاده از پردازنده Intel Core2 Duo E8400 یا AMD Phenom II X2 550 با 4 گیگابایت رم و کارت گرافیک Intel Arc A310 یا Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 470 را توصیه می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا