گجت و پوشیدنی

گلکسی واچ 5 و 4 آپدیت One UI Watch 6 را دریافت کردند

One UI Watch 6 که در حال حاضر در گلکسی واچ 6 موجود بوده، اکنون برای گلکسی واچ 5 و واچ 4 عرضه می شود. این بدان معناست که دارندگان این مدل های قدیمی می توانند از جدیدترین نرم افزار سامسونگ لذت ببرند.

در حال حاضر، این به‌روزرسانی در نسخه بتا بوده و برای همه مدل‌های خاص واچ 5 و 4 منتشر نشده است. بروزرسانی One UI Watch 6 فقط برای نوع بلوتوث ساعت ها در دسترس است. اگر یک نوع LTE دارید، باید کمی بیشتر صبر کنید. همه انتظار دارند سامسونگ به زودی از سری واچ 7 رونمایی کند. در عین حال، دیدن این شرکت که از مدل‌های قدیمی‌تر خود با به‌روزرسانی‌های جدید پشتیبانی می‌کند، بسیار خوب است. پیش از این، گلکسی واچ 6 کلاسیک LTE به پایین ترین قیمت خود رسیده بود. می‌توانید به‌روزرسانی جدید را از طریق اپلیکیشن Samsung Members دریافت کنید.

برنامه Samsung Members را روی تلفن متصل به ساعت خود باز کنید و به دنبال نسخه بتا برای گلکسی واچ 5 یا 4 باشید. اگر به‌روزرسانی را در تلفن خود نمی‌بینید، صبور باشید، زیرا سامسونگ به تدریج آن را عرضه می‌کند. ممکن است مدتی طول بکشد تا همه دستگاه‌های سراسر جهان به‌روزرسانی را دریافت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا