نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت مشکل پرش آیکون های دسکتاپ بین مانیتورها را در ویندوز 10 حل کرد

در اکتبر 2023، اندکی پس از اینکه مایکروسافت شروع به عرضه کوپایلت برای کاربران ویندوز 10 کرد، این شرکت باگ عجیبی را کشف کرد که باعث می‌شد هنگام استفاده از کوپایلت، آیکون‌های دسکتاپ در سیستم‌های چند مانیتوری بین نمایشگرها پرش کنند.

برای جلوگیری از ناامیدی کاربران، مایکروسافت یک توقف سازگاری اعمال کرد و کاربران آسیب دیده ویندوز 10 را از به روز رسانی به ویندوز 11 یا حتی دریافت کوپایلت در سیستم خود مسدود کرد. در حال حاضر، همه آن در نهایت حل شده است. مایکروسافت تایید کرد که کاربران ویندوز 10 با سیستم های چند مانیتور در نهایت می توانند Copilot را روی کامپیوتر خود دریافت کنند یا به ویندوز 11 به روز رسانی کنند.

این اشکال با یک تجربه جدید Copilot، که بخشی از KB5039299، آخرین به‌روزرسانی غیرامنیتی برای ویندوز 10 بوده، برطرف شد. با این حال، تجربه جدید Copilot به تدریج منتشر می شود، به این معنی که برخی از کاربران کمی دیرتر از دیگران Copilot را روی کامپیوترهای ویندوز 10 خود دریافت می کنند. در مورد ویندوز 11، مایکروسافت اخیراً مشکلات نوار وظیفه را در به‌روزرسانی‌های غیرامنیتی ژوئن 2024 ویندوز 11 تأیید کرده که پس از یک مکث کوتاه به دلیل اشکالات قابل توجه در سیستم‌های خاص با نرم‌افزار مجازی‌سازی، بار دیگر برای دانلود در دسترس هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا