موبایل و تبلت

ویژگی رویدادهای انحصاری واتس اپ اکنون برای چت گروهی در دسترس است

ماه گذشته، واتس‌اپ قابلیتی به نام Events برای کامیونیتی را ارائه کرد و گفت که این ویژگی برای گروه‌هایی که بخشی از هیچ کامیونیتی نیستند “طی ماه‌های آینده” عرضه خواهد شد. در حالی که واتس اپ مشخص نکرده که دقیقا چه زمانی این ویژگی در سراسر جهان برای همه چت های گروهی در دسترس خواهد بود، در حال حاضر برای برخی از کاربران واتس اپ برای نسخه بتای اندروید 2.24.14.9 در دسترس است.

بر طبق اسکرین شات افشا شده از سوی WABetaInfo، ویژگی Events برای چت های گروهی معمولی نیز وجود دارد که با هیچ کامیونیتی مرتبط نیستند. اکنون با کلیک بر روی نماد گیره کاغذ در چت گروهی یک نماد “Events” اضافی ارائه می شود که به شما امکان می دهد یک رویداد جدید ایجاد کنید.

پس از ایجاد، اعضای گروه می توانند دعوت رویداد را مشاهده کرده و بپذیرند، در حالی که انتظار می رود تغییرات در رویداد فقط توسط خالق آن رویداد انجام شود. همچنین لازم به ذکر است که رویدادهای گروهی رمزگذاری شده اند. اگر کاربر اندروید هستید و نمی‌توانید منتظر عرضه عمومی ویژگی رویدادها برای چت‌های گروهی معمولی باشید، می‌توانید در برنامه بتا ثبت نام کرده تا آن را امتحان کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا