نرم افزار و اینترنت

6 اپلیکیشن جالبی که باید روی گوشی سامسونگ گلکسی خود نصب کنید

نصب اپلیکیشن های مناسب برای باز کردن پتانسیل واقعی گوشی سامسونگ گلکسی شما مهم است. از بهبود عکس‌ها و مدیریت خانه هوشمند گرفته تا ردیابی دستگاه‌ها و ایمن‌سازی برنامه‌های حساس با قفل، در این مقاله چند اپلیکیشن ضروری برای هر دارنده گوشی گلکسی وجود دارد.

1. Galaxy Enhance-X

برنامه Galaxy Enhance-X یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی برای ویرایش رسانه در گوشی سامسونگ گلکسی شما است. این اپلیکیشن از تکنیک‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای حذف نواقص، اضافه کردن ویرایش‌های خلاقانه، و اصلاح تصاویر و ویدیوها برای ارائه نتایج با کیفیت بالاتر استفاده می‌کند. بهترین قسمتش این است که شما می توانید همه اینها را تنها با چند ضربه به دست آورید.

چه بخواهید تاری، سایه‌های خشن و بازتاب‌های ناخواسته را از عکس‌ها حذف کنید، تصاویر در نور کم را روشن کنید، یا خطوط و الگوها را از تصاویر نمایشگرهای دیجیتال پاک کنید، Galaxy Enhance-X شما را پوشش می‌دهد. این برنامه هر دو نسخه اصلی و ویرایش شده رسانه شما را در گالری ذخیره می کند تا بتوانید به راحتی به بهبودهای انجام شده دسترسی داشته باشید و آنها را مقایسه کنید.

2. Samsung Find

Samsung Find یک برنامه کاربردی است که به شما کمک می‌کند دستگاه‌های گلکسی نادرست را پیدا کنید. دستگاه را به برنامه اضافه کنید تا آدرس دقیق گوشی هوشمند، تبلت، ساعت یا حتی قلم S شما را نشان دهد. با ویژگی یافتن آفلاین آن، می‌توانید دستگاه‌ها را حتی اگر به شبکه متصل نباشند، تا زمانی که روشن هستند، مکان یابی کنید.

این برنامه همچنین به شما امکان می دهد تا SmartTag ها یا سایر ردیاب های سازگار متصل به وسایل خود را ردیابی کنید. این اپلیکیشن مکان تقریبی را نشان می دهد تا به شما کمک کند موارد گم شده را پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید موقعیت مکانی خود را با افراد قابل اعتماد به اشتراک بگذارید و به آنها این امکان را دهید که شما را در یک مکان شلوغ پیدا کنند یا موقعیت مکانی شما را در طول ماجراجویی‌های خارج از جاده ردیابی کنند.

اگر دستگاهی را به اشتباه در خانه قرار دهید، می‌توانید آن را زنگ بزنید و باعث شوید دستگاه به مدت یک دقیقه با صدای کامل صدا کند، حتی اگر روی لرزش یا بی‌صدا بودن تنظیم شده باشد. اگر دستگاهتان گم شد، می‌توانید صفحه را قفل کنید تا از داده‌ها و امور مالی خود محافظت کنید. همچنین می توانید داده ها را از راه دور پاک کنید تا از اطلاعات محرمانه خود در برابر سرقت احتمالی محافظت کنید.

3. Smart Tutor

اگر می‌خواهید بدون نیاز به مراجعه به مرکز خدمات از نمایندگی سامسونگ در خانه خود کمک فنی دریافت کنید، برنامه Smart Tutor را نصب کنید. برای دریافت کمک از راه دور، با مرکز خدمات تماس بگیرید، یک جلسه کمک از راه دور درخواست کنید و کد شش رقمی را وارد کنید تا متخصص به تلفن شما متصل شود.

پس از اتصال، صفحه نمایش تلفن شما با تیم پشتیبانی سامسونگ به اشتراک گذاشته می شود و آنها را قادر می سازد تا مشکلات را بلادرنگ تشخیص داده و عیب یابی کنند. این رویکرد به حل مشکلات سریعتر از مراجعه حضوری به یک مرکز خدمات کمک می کند. همچنین می‌توانید از متخصص بخواهید عملکرد گوشی شما را بهینه کند یا جزئیاتی در مورد ویژگی‌هایی که در مورد آنها مطمئن نیستید ارائه دهد.

می توانید اقدامات انجام شده توسط شخص پشتیبانی را در طول جلسه نظارت کنید و برنامه به طور خودکار دسترسی به اطلاعات حساس را در برنامه هایی مانند گالری، پیام ها و ایمیل محدود می کند. در حالی که این نوع کمک به طور کلی ایمن است، مهم است که آگاه باشید که به شخص دیگری اجازه دسترسی به تلفن خود را می دهید.

4. Camera Assistant

اپلیکیشن Camera Assistant مجموعه ای از تنظیمات و ویژگی های جدید را در برنامه دوربین شما فراهم کرده که شامل میانبرهای زوم برای دسترسی سریع و خودکار HDR است که جزئیات را در هر دو قسمت روشن و تاریک عکس های شما بهبود می بخشد. علاوه بر این، یک ویژگی نرم‌کننده تصویر نیز وجود دارد که لبه‌ها و بافت‌ها را صاف می‌کند.

تعویض خودکار لنز یکی دیگر از ویژگی های مفید است که بهترین لنز را بر اساس سطح زوم، شرایط نور و فاصله انتخاب می کند. تصحیح اعوجاج هر گونه خطوط خم را در عکس‌های شما تصحیح می‌کند، در حالی که فناوری پیکسل تطبیقی ​​نویز را در عکس‌های کم نور کاهش می‌دهد. این برنامه به شما امکان می‌دهد برای حفظ وضوح، زوم دیجیتالی را با کیفیت بالا انجام دهید و یک شاتر با ضربه سریع برای عکس‌برداری فوری فراهم می‌کند.

5. App Lock

App Lock یک برنامه کاربردی مناسب است که به شما امکان می دهد با یک ضربه ساده برنامه های نصب شده روی گوشی خود را ایمن کنید. می توانید برنامه ها را با استفاده از اثر انگشت، کد پین یا الگوی قفل صفحه قفل کنید. این برنامه همچنین دارای یک گزینه Vault است که به شما امکان می دهد از عکس ها و فیلم های خصوصی خود با رمز عبور محافظت کنید.

پس از پنهان شدن، این رسانه خصوصی از گالری ناپدید شده و تنها با وارد کردن رمز عبور در برنامه قابل دسترسی است. یکی از ویژگی‌های بسیار مفید، توانایی این برنامه برای گرفتن عکس از افرادی است که رمز عبور اشتباه وارد می‌کنند. این به شما امکان می دهد تا تلاش های غیرمجاز برای دسترسی به تلفن خود را زمانی که در اختیار شما نیست شناسایی کنید. علاوه بر این، App Lock تم‌های بصری مختلفی را ارائه می‌کند که می‌توانید از آن‌ها برای سفارشی کردن صفحه قفل گوشی خود با توجه به ترجیحات خود استفاده کنید.

6. Samsung Global Goals

سامسونگ برنامه Samsung Global Goals را برای حمایت از اهداف توسعه پایدار سازمان ملل (SDGs) راه اندازی کرده است. این اهداف شامل 17 چالش جهانی مانند فقر، نابرابری، تغییرات آب و هوایی، عدالت و غیره است. این برنامه به کاربران آموزش می دهد و آنها را تشویق می کند تا در دستیابی به این اهداف مهم جهانی مشارکت کنند.

برای مشارکت، برنامه را در تلفن خود دانلود کنید و با مشاهده تبلیغات نمایش داده شده در آن یا روی صفحه قفل، درآمد کسب کنید. می توانید این درآمدها را جمع آوری کنید و انتخاب کنید که آنها را به SDG های دلخواه خود اهدا کنید. سامسونگ فرآیند کمک مالی به برنامه توسعه سازمان ملل را از طرف شما مدیریت می کند و تأثیر معناداری بر زندگی در سراسر جهان دارد.

علاوه بر کسب درآمد از طریق تبلیغات، این برنامه به کاربران امکان می‌دهد مبلغی از کمک مالی را متعهد شوند و دوستان خود را برای مطابقت با آن به چالش بکشند، و حمایت جمعی را برای اهدافی که هم برای شما و هم برای دوستانتان مهم است تقویت می‌کند. همچنین می‌توانید گزینه‌های اشتراک مختلفی را انتخاب کنید که در آن متعهد می‌شوید هر ماه مبلغ خاصی را اهدا کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا