سخت افزار

ایسوس از باندل GearUP Console Booster برای روترهای منتخب در APAC رونمایی کرد

ایسوس امروز اعلام کرد که روترهای منتخب در کشورهای تعیین‌شده منطقه APAC یک اشتراک آزمایشی تکمیلی را برای GearUP Console Booster دریافت می کنند؛ این سرویس اتصال شبکه را برای بیش از 1000 بازی آنلاین بهینه می‌کند، تاخیر را کاهش می دهد و تجربیات کلی بازی را برای کنسول های بازی محبوب و گوشی های هوشمند دستی بهبود می بخشد.

روترهای ایسوس RT-AX86U Pro و RT-AX82U اشتراک سه ماهه خواهند داشت، در حالی که روترهای TUF-AX6000 و TUF-AX4200 دارای اشتراک دو ماهه خواهند بود. دارندگان فعلی این روترها می توانند با به روز رسانی سیستم عامل، از GearUP Console Booster پشتیبانی کنند. RT-AX86U Pro اکنون در منطقه APAC در دسترس است و روترهای دیگر در این تبلیغات در حال حاضر قرار است از جولای 2024 در دسترس باشند.

از طریق سیستم مسیریابی هوشمند تطبیقی ​​داخلی (AIR)، تقویت کننده کنسول GearUP به سرعت سریعترین اتصال به سرور بازی را تعیین و فعال می کند. QoS تطبیقی ​​در روتر سازگار ایسوس می تواند این اتصال را بر سایر اتصالات در شبکه اولویت دهد تا مطمئن شود که سریع و پایدار باقی می ماند. برنامه موبایل و رابط وب روتر ایسوس شامل یک ستاپ ویزارد بصری برای اجرای GearUP Console Booster است.

با بیش از 5 میلیون کاربر فعال ماهانه که به شبکه جهانی 75000 گره سرور دسترسی دارند، GearUP Console Booster تنها سرویسی در نوع خود است که از کامپیوترها، کنسول ها و گوشی های هوشمند محبوب پشتیبانی می کند. روترهای ایسوس تجربه بازی و اینترنت را با فناوری پیشرفته وای فای، سخت افزار بی نظیر و ویژگی های شبکه جامعی که برای همه گیمرها و زندگی روزمره آنها طراحی شده، ارتقا می دهند.

فناوری ASUS AiMesh یک شبکه قابل گسترش قدرتمند ایجاد می‌کند که تجربه رومینگ بدون دردسر در خانه را تضمین می‌کند (ایده‌آل برای بازی‌های موبایل). این شبکه همچنین امنیت قابل تمدید AiProtection Pro را بدون اشتراک ماهانه فراهم می کند و از تهدیدات امنیتی محافظت می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا