نرم افزار و اینترنت

این اپلیکیشن با استفاده مگس های متحرک زمان خالی کردن سطل زباله را اطلاع می دهد

گاهی اوقات هنگام استفاده از دستگاه، لازم می شود فایل هایی را که در سطل زباله سیستم عامل انداخته ایم، خالی شود. برخی از افراد دوست دارند آن را رها کنند تا زمانی که رایانه‌شان درباره فضای ذخیره‌سازی فریاد بزند، در حالی که برخی دیگر هر روز آن را خالی می‌کنند. به تازگی شرکتی یک اپلیکیشن جالبی به نام Bananabin طراحی کرده که با استفاده از مگس های متحرک به شما اطلاع می دهد که چه زمانی باید سطل زباله را خالی کنید.

می توانید آستانه را از نماد اپلیکیشن در نوار منو پیکربندی کنید. می توانید از سه گزینه Janitor Mode (10 مگابایت)، The Recycler (1 گیگابایت)، و Garbage Hoarder (10 گیگابایت) یکی را انتخاب کنید. این برنامه در حال حاضر رایگان است، در حالی که در نسخه بتا است. لئون شریورز، یکی از توسعه دهندگان Bananabin، در ایمیلی با سایت ورج اشاره کرد که آنها قصد دارند یک بار هزینه کوچک و هنوز مشخص نشده برای نسخه انتشار دریافت کنند.

Schrijvers اضافه کرد که آنها هنوز در حال رفع برخی اشکال هستند. اگر سطل زباله iCloud را نگه دارید، مگس ها نشان داده نمی شوند، و همچنین اگر پوشه را درایو اکسترنال نگه دارید، نمایش داده نمی شوند. همچنین، در حال حاضر فقط برای macOS Sonoma کار می‌کند، اگرچه آنها به دنبال اضافه کردن پشتیبانی برای macOS Ventura هستند. اگر دوست دارید برنامه را در مک خود امتحان کنید، کافیست به وب سایت سازنده مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا