نرم افزار و اینترنت

حالا می توانید با مایکروسافت دیزاینر تصاویر را به دو صورت افقی و عمودی ایجاد کنید

Microsoft Designer یک ابزار طراحی گرافیکی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد تصاویر و گرافیک های خیره کننده ای را برای پلتفرم های مختلف ایجاد کنید. با Designer، می توانید پست های رسانه های اجتماعی، دعوت نامه ها، کارت پستال های دیجیتال، آرم ها، بنرهای وب سایت و موارد دیگر را با کیفیت حرفه ای ایجاد کنید.

از امروز، تمام ویژگی های Microsoft Designer به صورت رایگان برای همه در دسترس است. یکی از محدودیت های کلیدی Microsoft Designer اندازه تصاویری بود که می توانست ایجاد کند. تا همین اواخر، فقط به کاربران اجازه می داد تصاویر را در قالب مربع (1024 در 1024) ایجاد کنند. حتی اگر قالب مربع ممکن است با نیازهای مختلف مطابقت داشته باشد، کاربران گزینه‌های اندازه بیشتری را می‌خواستند. بر اساس بازخورد کاربران، مایکروسافت اکنون پشتیبانی از دو اندازه دیگر را اضافه کرده است: Portrait (1024 x 1792) و Landscape (1792 x 1024).

گزینه های جدید Portrait و Landscape مایکروسافت دیزاینر را برای کاربران مفیدتر می کند زیرا به آنها اجازه می دهد تصاویر پس زمینه دسکتاپ، تصاویر برای ارائه های پاورپوینت و موارد دیگر ایجاد کنند. اخیراً مایکروسافت دو ویژگی کاملاً جدید را برای Microsoft Designer معرفی کرد. ابتدا، ابزار جدید Frame Image می‌تواند یک فریم شخصی‌سازی‌شده و ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را به هر تصویر اضافه کند.

دوم، ویژگی جدید Collage Creator به شما امکان می‌دهد تا ده عکس اضافه کنید، و Designer به‌طور هوشمندانه آنها را در یک طرح‌بندی مرتب می‌کند و آن را در یک فریم طراحی‌شده سفارشی محصور می‌کند. هر دو ویژگی Frame Image و Collage Creator اکنون در وب سایت Microsoft Designer به زبان انگلیسی برای هر کسی که حساب مایکروسافت دارد در دسترس است. مایکروسافت علاوه بر افزودن ویژگی‌های جدید به Microsoft Designer، آن را در محصولات و خدمات خود نیز ادغام می‌کند. در ماه آوریل، مایکروسافت ادغام Designer در برنامه Windows Photos را اعلام کرد که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های خود را با یک کلیک در Designer ویرایش کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا