رپورتاژ آگهی

استوریج hp چیست؟

Storage HP چیست؟ استوریج اچ پی به راهکارهای ذخیره‌سازی شرکت HPE گفته می‌شود. این راهکارها شامل طیف گسترده‌ای از محصولات و سرویس‌هایی هستند که به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا داده‌های خود را در محیط‌های مختلف، ذخیره‌سازی و مدیریت کرده و به شکل مطمئنی از آن‌ها نگه‌داری کنند.

به عنوان مثال ذخیره‌سازی درون سازمانی (On-premises storage) به مجموعه سخت‌افزارهای ذخیره‌سازی سنتی مانند آرایه‌های دیسکی و انکلوژرهای مثل HPE D3000 اشاره دارد که راهکاری منجسم با ظرفیت بسیار بالا در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهند. در سویی دیگر ذخیره‌سازی ابری (Cloud storage) را داریم که به مجموعه راهکارهای ذخیره‌سازی ابرمحور اشاره دارد که اجازه می‌دهد یک زیرساخت ابری درون سازمانی را پیاده‌سازی و آن را با ابر عمومی ترکیبی کرده و به این شکل یک زیرساخت ابر ترکیبی کارآمد را پیاده‌سازی کنید.

استوریج اچ پی در مقابل رقبا

HPE سابقه طولانی و درخشانی در صنعت ذخیره‌سازی اطلاعات دارد و طیف گسترده‌ای از محصولات و راهکارهای اثبات ‌شده را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، به طور مداوم در حال ابداع روش‌های جدیدی در زمینه ذخیره‌سازی اطلاعات است و راهکارهای جدیدی را برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر مشتریان خود ارائه می‌دهد.

همچنین این شرکت، شبکه گسترده‌ای از شرکا و ارائه‌دهندگان خدمات را برای پشتیبانی بهتر از مشتریان تعریف کرده است. محصولات ذخیره‌سازی HPE به خوبی با سایر محصولات و راهکارهای HPE ادغام می‌شوند.

رقیب اصلی استوریج اچ پی، شرکت دل است. آی‌بی‌ام نیز طیف گسترده‌ای از محصولات و راهکارهای ذخیره‌سازی از جمله ذخیره‌سازی مبتنی بر دیسک، ذخیره‌سازی ابری و ذخیره‌سازی تعریف شده توسط نرم‌افزار که در بیشتر موارد در گروه راه‌حل‌های ذخیره‌سازی سطح بالا قرار می‌گیرند، ارائه می‌دهد. شرکت‌های دیگری مثل هوآوی، هیتاچی و … نیز وجود دارند که به سرعت درحال نفوذ به بازار ذخیره‌سازها هستند. این شرکت‌ها نیز طیف گسترده‌ای از محصولات ذخیره‌سازی را با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهند.

HPE و Dell دو رقیب اصلی در بازار ذخیره‌سازی اطلاعات هستند که هر کدام نقاط قوت و ضعف خاصی دارند. نقاط قوت استوریج‌های HPE عبارتند از:

  • سابقه و تجربه: سابقه طولانی در صنعت ذخیره‌سازی با طیف گسترده‌ای از محصولات باکیفیت
  • نوآوری: پیشرو در ارائه راهکارهای جدید ذخیره‌سازی برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر
  • قابلیت اطمینان: به دلیل محصولات با ثبات و قابل اعتماد مورد تایید شرکت‌ها قرار دارد.
  • پشتیبانی: شبکه گسترده شرکا و ارائه‌دهندگان خدمات
  • ادغام: ادغام آسان با سایر محصولات و راهکارهای HPE

از نقاط ضعف استوریج‌های HPE به موارد زیر باید اشاره کرد:

  • قیمت: برخی از مدل‌ها گران‌تر از رقبا هستند.
  • پیچیدگی: مدیریت برخی از محصولات به تخصص فنی نیاز دارد.
  • عدم انعطاف‌پذیری: برخی از محصولات به اندازه رقبا انعطاف‌پذیر نیستند.

قوت استوریج‌های Dell

  • قیمت: به طور کلی، استوریج‌های دل قیمت مناسب‌تری نسبت به HPE دارند.
  • سهولت استفاده: اغلب مدیریت و استفاده از آنها آسان‌تر است.
  • تنوع: طیف گسترده‌ای از محصولات برای نیازهای مختلف را به بازار عرضه کرده است.

نقاط ضعف استوریج‌های Dell

  • پشتیبانی: شبکه پشتیبانی دل به اندازه HPE گسترده نیست.
  • ادغام: برخی از استوریج‌های دل با محصولات دیگر این شرکت به خوبی ادغام نمی‌شوند.

مقایسه استوریج hp با استوریج های دیگر

فناوری های استوریج HP

فناوری‌های به کار گرفته در استوریج‌‌های hp گسترده هستند، اما از مهم‌ترین آن‌ها به موارد زیر باید اشاره کرد.

نام فناوری توضیحات
HPE InfoSight یک پلتفرم مدیریتی مبتنی بر هوش مصنوعی که به شما امکان می‌دهد تا به طور فعال زیرساخت ذخیره‌سازی را رصد و مدیریت کنید، مشکلات را زودهنگام شناسایی و حل کنید و عملکرد زیرساخت را بهینه کنید.
HPE Smart Array Controllers کنترلرهای ذخیره‌سازی که طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را برای مدیریت و محافظت از داده‌ها ارائه می‌دهند و در تعامل با راهکارهایی مثل رید، رمزگذاری و … قابل استفاده هستند.
HPE Smart Cache یک کش پنهان است که عملکرد ذخیره‌ساز را با ذخیره‌سازی داده‌های پراستفاده در حافظه افزایش می‌دهد.
HPE 3PAR StoreServ یک سیستم ذخیره‌سازی رده متوسط ​​با قابلیت مقیاس‌پذیری بالا که برای برنامه‌های کاربردی حیاتی مناسب است.
HPE Nimble Storage یک سیستم ذخیره‌سازی تمام فلش با عملکرد بالاست که برای برنامه‌های کاربردی حساس به تاخیر ایده‌آل است.
HPE Apollo Storage یک سیستم ذخیره‌سازی تعریف‌شده توسط نرم‌افزار (SDS) است که به شما امکان می‌دهد تا زیرساخت ذخیره‌سازی خود را بر روی سخت‌افزار استاندارد بسازید.
HPE Cloud Storage راهکارهای ذخیره‌سازی ابری است که به شما امکان می‌دهد تا داده‌های خود را به طور امن و مقرون به صرفه در ابر ذخیره کنید.
HPE Backup and Recovery Solutions راه‌حل‌های پشتیبان‌گیری و بازیابی که به شما امکان می‌دهد تا از داده‌های خود در برابر از دست رفتن محافظت کنید و در صورت بروز فاجعه آنها را بازیابی کنید.

بهترین مدل های استوریج HP در هر سری

هنگامی که صحبت از بهترین مدل‌های استوریج اچ پی به میان می‌آید با طیف گسترده‌ای از محصولات پر کاربرد روبرو هستیم که هریک مزایای خاصی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد. از جمله این محصولات به موارد زیر باید اشاره کرد:

1. HPE MSA 2060

سیستم ذخیره‌سازی ترکیبی مبتنی بر فلش است که برای تسریع عملکرد برنامه‌ها با قیمت مناسب قابل استقرار در ادارات کوچک و شعب شرکت‌هاست. این محصول کاربری ساده‌ای دارد و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد متناسب با نیازها اقدام به نصب هارد دیسک‌ها یا حافظه‌های فلش روی استوریج کنند.

2. HPE MSA 2052

از راهکارهای ذخیره‌سازی سطح متوسط این شرکت است که در مقایسه با 2060 قیمت پایین‌تری دارد، اما به بهترین شکل به نیازهای کسب‌وکارها پاسخ می‌دهد.

3. All-Flash HPE Nimble

خانواده استوریج‌های Nimble یک راه‌حل ذخیره‌سازی تمام فلش در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهند تا کمترین میزان تاخیر در خواندن و نوشتن اطلاعات را تجربه کنند. آرایه‌های ذخیره‌سازی Nimble برای پاسخ‌گویی به بارهای کاری سنگین‌تر طراحی شده‌اند.

4. ذخیره‌ساز هوشمند HPE Alletra

این خانواده از سیستم‌های ذخیره‌سازی هوشمند با هدف غلبه بر بارهای محاسباتی سنگین طراحی شده‌اند. سیستم‌های ذخیره‌سازی Alletra طیف وسیعی از ویژگی‌ها از جمله عملکرد بالا، قابلیت ارتقا و امنیت را ارائه می‌دهند.

5. ذخیره‌ساز پر‌عملکرد HPE 3PAR StoreServ

این خانواده از آرایه‌های ذخیره‌سازی در گروه محصولات رده سازمانی این شرکت قرار می‌گیرند که به لطف فناوری‌های سطح بالایی که در آن‌ها طراحی شده، بدون مشکل می‌توانند به سنگین‌ترین تراکنش‌های ورودی و خروجی پاسخ دهند.

6. HPE Primera

آرایه‌های ذخیره‌سازی تمام فلش با کارایی بالا هستند که برای استقرار در مراکز داده طراحی شده‌اند. این محصولات در مقایسه با نمونه‌های مشابه عملکرد، قابلیت ارتقا و امنیت استثنایی را ارائه می‌دهد.

اگر برای ارتقا یا راه اندازی کسب و‌کارتان به یکی از این استوریج‌های hp نیاز دارید، می‌توانید مراجعه به لینک https://falnic.com/shop/storages/hp-3 علاوه بر این مدل‌ها، سایر استوریج‌های اچ پی را نیز ببینید و با مقایسه آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

استوریج msa 2052

در این مقاله در پاسخ به استوریج اچ پی چیست؟ گفتیم، استوریج اچ پی زیرساختی است که اجازه می‌دهد اطلاعات خود را به شکل سازمان‌دهی شده، نگه‌داری کنید تا دسترسی به آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان امکان‌پذیر باشد و همواره به نسخه‌ای پایدار و مطمئن از اطلاعات بر مبنای رویکرد درون سازمانی دسترسی داشته باشید.

هنگامی که صحبت از انتخاب بهترین استوریج به میان می‌آید، اولین و مهم‌ترین توجه به نیازها و الزامات خاص هستند. هنگام انتخاب استوریج، باید عواملی مانند ظرفیت، عملکرد، قابلیت اطمینان، قیمت و پشتیبانی را در نظر بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که دانش فنی در این زمینه را ندارید با یک متخصص ذخیره‌سازی اطلاعات مشورت کنید تا به شما در انتخاب بهترین استوریج متناسب با نیازتان کمک کند.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا