لپ تاپ

معرفی لپ تاپ تجاری ACEMAGIC X1 با دو صفحه نمایش

شرکت ACEMAGIC در اقدامی نوآورانه برای تعریف مجدد بازار لپ‌تاپ‌های دو صفحه‌نمایش، ACEMAGIC X1 را معرفی کرد. پردازنده Intel Core i7-1255U این دستگاه نوآورانه را تامین می کند و شامل دو نمایشگر 14 اینچی Full HD است.

ACEMAGIC X1 طراحی منحصر به فرد تاشو افقی 360 درجه با دو صفحه داشته که به کاربران اجازه می دهد انعطاف پذیری بی نظیری در تنظیم نمایشگرها برای رفع نیازهای خود داشته باشند. چه برای کنفرانس ویدیویی، چه برای تجزیه و تحلیل داده ها، چه برای انجام چند کار، این پیکربندی نوآورانه دو صفحه نمایش به طور چشمگیری کارایی مشترک و راحتی کاربر را افزایش می دهد.

ACEMAGIC علاوه بر جذابیت متمایز خود، نقل قول نمادین استیو جابز، “Stay hungry, Stay foolish” را با طلای واقعی در سمت چپ صفحه کلید حک کرده است. ACEMAGIC X1 بیش از یک لپ‌تاپ، یک ورک استیشن سیار کارآمد است که مفهوم نوت‌بوک‌های دو صفحه‌نمایش را بازتعریف می‌کند و استانداردهای جدیدی را برای آینده فعالیت‌های تجاری موبایل تعیین می‌کند. با پیشرفت تکنولوژی، ACEMAGIC X1 در حال تبدیل شدن به یک ابزار ضروری برای حرفه ای های تجاری است.

در بخش اتصالات این لپ تاپ مجهز به USB Type-C، یک USB 3.0 و یک HDMI 2.0 می باشد. این شرکت قیمت و در دسترس بودن لپ تاپ تجاری X1 را اعلام نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا