نرم افزار و اینترنت

برچسب اینستاگرام Made with AI پس از شکایت عکاسان با AI info جایگزین شد

پس از شکایت برخی از کاربران مبنی بر اینکه برچسب اشتباه اعمال شده، روز دوشنبه، متا اعلام کرد که “برچسب “Made with AI” را به “AI info” در سراسر اپلیکیشن هایش به روزرسانی می‌کند. پیت سوزا، عکاس سابق کاخ سفید، به این برچسب اشاره کرد که بر روی آپلود عکسی که در یک فیلم در یک بازی بسکتبال در 40 سال پیش گرفته شده بود، اشاره کرد و حدس زد که استفاده از ابزار برش ادوبی و تصاویر مسطح ممکن است باعث ایجاد آن شده باشد.

کیت مک لافلین، سخنگوی متا گفت: “همانطور که از ابتدا گفته‌ایم، ما به طور مداوم محصولات هوش مصنوعی خود را بهبود می‌بخشیم و با شرکای صنعتی خود در رویکرد خود به برچسب‌گذاری هوش مصنوعی همکاری نزدیک داریم. برچسب جدید قرار است با دقت بیشتری نشان دهد که محتوا ممکن است به سادگی اصلاح شود نه اینکه به نظر برسد که کاملاً توسط هوش مصنوعی تولید شده است.”

به نظر می رسد مشکل ابزارهای ابرداده مانند Adobe Photoshop بر روی تصاویر و نحوه تفسیر پلتفرم ها از آن است. پس از اینکه متا سیاست‌های خود را در مورد برچسب‌گذاری محتوای هوش مصنوعی گسترش داد، تصاویر واقعی که در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک و تردز ارسال می‌شوند برچسب Made with AI شدند. همانطور که مک لافلین می گوید، برچسب گذاری جدید را ابتدا در اپلیکیشن های تلفن همراه و سپس نمای وب را بعداً مشاهده خواهید کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا