موبایل و تبلت

گلکسی واچ های سامسونگ ردیابی سلامت خانواده را دریافت خواهند کرد

با توجه به حذف کدهای موجود در آخرین نسخه اپلیکیشن Health سامسونگ، این شرکت قصد دارد به زودی یک ویژگی مفید جدید را به ساعت‌های هوشمند خود اضافه کند. شما می‌توانید داده‌های سلامت جمع‌آوری‌شده توسط یک ساعت هوشمند برای یک کودک یا سایر اعضای خانواده را در تلفن هوشمند خود نظارت کنید.

برای شروع کار، مطمئناً یک فرآیند تأیید وجود دارد که به یک حساب سامسونگ اجازه می دهد تا داده های سلامت سایر حساب ها را پردازش کند. بررسی‌های امنیتی و حریم خصوصی در آن تعبیه شده تا از این ویژگی نتوان سوء استفاده کرد. هر عضوی از یک گروه خانواده می‌تواند در هر زمانی اشتراک‌گذاری داده‌های خود را متوقف کند یا آنچه و میزان اشتراک‌گذاری‌شان را تغییر دهد. دسترسی به اطلاعات سلامت کودک نیز مستلزم رضایت سرپرست قانونی است.

داده‌های مشترک به‌طور خودکار حذف می‌شوند و در صورت عدم فعالیت طولانی‌مدت، مجوز اشتراک لغو می‌شود، و سپس باید دوباره کل فرآیند تأیید را طی کنید. برای پر نگه داشتن داده ها در طول زمان، فرزند شما یا سایر بستگان شما باید به طور مداوم ساعت گلکسی خود را بپوشند. به راحتی می توان حدس زد که این ویژگی در گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا که قرار است هفته آینده در 10 ژوئیه رسمی شوند، عرضه شود. با این حال، هیچ چیز مانع سامسونگ نمی‌شود که این را به مدل‌های قدیمی‌تر ساعت‌های هوشمند نیز بیاورد، بنابراین امیدواریم این اتفاق با به‌روزرسانی One UI 6 Watch بیفتد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا