صوتی و تصویری

معرفی VAIO Vision+ 14: سبک ترین مانیتور قابل حمل جهان

شرکت VAIO “سبک ترین” نمایشگر موبایلی جهان، VAIO Vision+ 14 را معرفی کرده که برای استفاده شخصی و شرکتی در دسترس است. این دستگاه تنها 325 گرم وزن دارد و برای کسانی که زیاد سفر می کنند طراحی شده، اما می تواند همراهی وسوسه انگیز در خانه و محل کار باشد.

VAIO Vision+ مجهز به یک پنل LCD عریض 14.0 اینچی با نسبت تصویر 16:10 و وضوح 1920 در 1200 پیکسل است. علیرغم صفحه نمایش بزرگش، در باریک ترین نقطه، تنها 3.9 میلی متر باریک است. صفحه نمایش روشنایی بالا (400cd/m²، نسبت کنتراست 1200:1)، زوایای دید وسیع (178 درجه بالا/پایین/چپ/راست) و وسعت رنگی وسیع (sRGB 100%) را را با درمان ضد تابش نور برای کاهش فشار چشم در طول استفاده طولانی ارائه می دهد.

مانیتور قابل حمل +VAIO Vision را می توان با استفاده از یک کابل USB Type-C وصل و تغذیه کرد که از حالت جایگزین DisplayPort و عملکرد باس پشتیبانی می کند (2 پورت USB Type-C در کناره موجود است). می توان آن را به صورت افقی یا عمودی با استفاده از پایه پوششی که از دستگاه در حین حمل و نقل محافظت می کند، قرار داد. VAIO همچنین یک فیلتر حریم خصوصی اختیاری برای جلوگیری از هک بصری در فضاهای عمومی ارائه می دهد. VAIO Vision+ با قیمتی در حدود 340 دلار در دسترس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا