صوتی و تصویری

بنکیو مانیتور گیمینگ MOBIUZ EX321UX 4K را معرفی کرد

بنکیو قرار است با عرضه نسل بعدی مانیتورهای بازی MOBIUZ انقلابی در بازی های کنسولی ایجاد کند. پیشرو این نوآوری، EX321UX جدید است، مانیتوری که برای ارائه سطوح بی‌سابقه‌ای از جزئیات و اصلاحات در بازی طراحی شده، و آن را به بهترین انتخاب برای بازی‌های کنسول AAA تبدیل می‌کند.

محور اصلی عملکرد پیشگامانه EX321UX، موتور کاملاً جدید PixSoul BenQ است. این فناوری از پایگاه داده رنگ بازی BenQ برای ایجاد حالت های رنگی بازی محور و از هوش مصنوعی برای تنظیم دقیق روشنایی و کنتراست بلادرنگ استفاده می کند. نتیجه یک تجربه بصری بی نظیر بوده که برای گیمرها طراحی شده است. EX321UX به جدیدترین پنل mini LED مجهز است که 1000 نیت حداکثر روشنایی را برای صفحه نمایش HDR1000 ارائه می دهد.

این مانیتور دارای یک طیف کنتراست فوق واقعی است که با 1152 ناحیه Local dimming و پوشش 99 درصدی هر دو طیف رنگی P3 و Adobe RGB فعال شده است. این امر رنگ های زنده و واقعی و جزئیات باورنکردنی را در هر صحنه تضمین می کند. علاوه بر جشن بصری، سری جدید MOBIUZ همچنین دارای اولین eARC داخلی BenQ برای حداکثر 7.1 کانال صدای فراگیر است که جلوه های سمعی و بصری بی نظیری را تضمین می کند.

هر مانیتور MOBIUZ از طریق Color Shuttle، پلتفرم اشتراک‌گذاری پروفایل BenQ با پیکربندی پیش‌تنظیم مجاز مناسب برای بازی‌های محبوب، و همچنین KVM و Scenario Mapping، می‌تواند به راحتی میزبان چندین کنسول، رایانه‌ و دستگاه‌های منبع باشد. EX321UX در پایان ماه جولای در بریتانیا و اروپا در دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا